Padec delnic ameriške trgovske družbe J.C. Penney

Delnica te družbe je tik pred objavo zadnjega finančnega poročila izgubila kar 25 odstotkov vrednosti, kot ključna razloga za stalno upadanje vrednosti pa analitiki navajajo vse večjo prevlado spletne trgovine in težave družbe z odprodajo zalog, brez velikih popustov namreč nikakor ne morejo prodati zalog, ki jih bremenijo.
Analitik Omar Saad je opozoril, da je to, kar se dogaja družbi J.C. Penney, zgolj svarilo vsem drugim trgovinam, kaj jih še čaka v prihodnosti. Ne le, da digitalni mediji odvračajo kupce iz običajnih v spletne trgovine, v igro so se resno vključila tudi družbena omrežja, ki vse hitreje postajajo prevladujoči kanal, na katerem kupci sprejemajo nakupne odločitve.
Za Slovenijo, ki se letos ubada z reševanjem posledic potopa Agrokorja, je dogajanje v trgovinah onstran Atlantika bolj pomembno, kot bi si mislili na prvi pogled. Spomnimo, ravno v tednu, ki se izteka, je parlamentarni odbor za finance razpravljal o zamisli Levice, da bi Slovenski državni holding od Agrokorja skušal odkupiti Mercator.
Zadružni model, po katerem bi reševali trgovine, je aktualen tudi v primeru Tuša, po nekaterih zamislih, tudi v paketu z Mercatorjem, vendar pa je treba pred morebitnimi odločitvami imeti v mislih svetovne trende, ki Slovenije nikakor ne bodo obšli.
Več iz rubrike
(VIDEO) Fructalove ikone, s katerimi so odraščali številni Slovenci
Ste se kdaj vprašali, iz katerih jabolk nastane okusen Fructalov sok in kakšen je postopek izdelave priljubljene Frutabele?
Tijana Arih: Sem bojevnica – a moj boj je konceptualen
Tijana Arih je bila gostja v podkastu Supermoč. Spregovorila je o etiki v politiki, nevarnostih prepletanja vlog ter o tem, zakaj je Balkan zanjo večja inspiracija kot Zahod.