Osmešen in obubožan Airbnb
Airbnb je najprej močno prizadela pandemija, zdaj pa je tarča kritik zaradi iniciative pošiljanja donacij svojim nekdanjim gostiteljem.
Odpri galerijo
Izbruh virusa in zamrznitev turizma je povsem oklestila dohodek priljubljene platforme Airbnb. Največji ponudnik kavčev in sob zdaj svoje uporabnike poziva k donacijam svojim bivšim gostiteljem. Airbnb ponuja t.i. kartice prijaznosti oziroma kindness cards, ki vključujejo donacije tistim bivšim ponudnikom nastanitev, ki jih je pandemija močno prizadela.
Business Insider piše, da je celoten znesek iz kartice namenjen izključno bivšim gostiteljem. »Ponovno želimo vzpostaviti povezave in zagnati novo storitev, ki gostom omogoča pošiljanje virtualnih kartic tistim gostiteljem, ki so ponudili izvrstno nastanitev. Gostje lahko prostovoljno dodajo tudi finančno donacijo,« pravijo pri Airbnb.
Vendar pa pandemija ni prizanesla osebam, ki so prej potovale. Na socialnih omrežjih se je zaradi tega usul plaz kritik proti novi storitve Airbnbja, kjer uporabniki te platforme trdijo, da ni njihova odgovornost skrb za ponudnike nočitev.
Medtem niti gostitelji ne soglašajo z novo storitvijo in še enkrat več poudarjajo, da so bili v času pandemije oškodovani, saj je Airbnb uvedel nov pravilnik za preklic rezervacij. Airbnb je sicer marca dejal, da bodo gostiteljem, ki so bili oškodovani povrnili nastalo škodo, za to pa skupaj namenili 250 milijonov dolarjev.
Airbnb je včeraj vendarle sporočil, da so njihovi uporabniki 8. junija rezervirali milijon nočitev po vsem svetu. Slednje je nekakšno hitro upanje za ponovno oživitev turistične panoge in tudi podjetja Aibnb. Večina rezervacij je nastavljena po 7. avgustu, obenem pa so pri spletni platformi ponovno presegli milijon rezervacij, prvič po začetku marca. Večino rezervacij so uporabniki opravili v svoji bližini.
Nova storitev in buren odziv
Business Insider piše, da je celoten znesek iz kartice namenjen izključno bivšim gostiteljem. »Ponovno želimo vzpostaviti povezave in zagnati novo storitev, ki gostom omogoča pošiljanje virtualnih kartic tistim gostiteljem, ki so ponudili izvrstno nastanitev. Gostje lahko prostovoljno dodajo tudi finančno donacijo,« pravijo pri Airbnb.
Vendar pa pandemija ni prizanesla osebam, ki so prej potovale. Na socialnih omrežjih se je zaradi tega usul plaz kritik proti novi storitve Airbnbja, kjer uporabniki te platforme trdijo, da ni njihova odgovornost skrb za ponudnike nočitev.
Pandemičen Airbnb
Medtem niti gostitelji ne soglašajo z novo storitvijo in še enkrat več poudarjajo, da so bili v času pandemije oškodovani, saj je Airbnb uvedel nov pravilnik za preklic rezervacij. Airbnb je sicer marca dejal, da bodo gostiteljem, ki so bili oškodovani povrnili nastalo škodo, za to pa skupaj namenili 250 milijonov dolarjev.
V škripcih so se znašli predvsem mega gostitelji, ki so si kupili nepremičnine ter jih oddajali za krajše časovno obdobje; takih je kar tretjina ponudnikov. Ravno tem je Airbnb zadnje leta predstavljal glaven vir zaslužka.
Vendarle upanje
Airbnb je včeraj vendarle sporočil, da so njihovi uporabniki 8. junija rezervirali milijon nočitev po vsem svetu. Slednje je nekakšno hitro upanje za ponovno oživitev turistične panoge in tudi podjetja Aibnb. Večina rezervacij je nastavljena po 7. avgustu, obenem pa so pri spletni platformi ponovno presegli milijon rezervacij, prvič po začetku marca. Večino rezervacij so uporabniki opravili v svoji bližini.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese