Osmešen in obubožan Airbnb

Airbnb je najprej močno prizadela pandemija, zdaj pa je tarča kritik zaradi iniciative pošiljanja donacij svojim nekdanjim gostiteljem.
Fotografija: Airbnb se letos sooča s počasno sezono in slabo medijsko podobo.  FOTO: REUTERS/Dado Ruvic
Odpri galerijo
Airbnb se letos sooča s počasno sezono in slabo medijsko podobo.  FOTO: REUTERS/Dado Ruvic

Izbruh virusa in zamrznitev turizma je povsem oklestila dohodek priljubljene platforme Airbnb. Največji ponudnik kavčev in sob zdaj svoje uporabnike poziva k donacijam svojim bivšim gostiteljem. Airbnb ponuja t.i. kartice prijaznosti oziroma kindness cards, ki vključujejo donacije tistim bivšim ponudnikom nastanitev, ki jih je pandemija močno prizadela.
 

Nova storitev in buren odziv


Business Insider piše, da je celoten znesek iz kartice namenjen izključno bivšim gostiteljem. »Ponovno želimo vzpostaviti povezave in zagnati novo storitev, ki gostom omogoča pošiljanje virtualnih kartic tistim gostiteljem, ki so ponudili izvrstno nastanitev. Gostje lahko prostovoljno dodajo tudi finančno donacijo,« pravijo pri Airbnb.



Vendar pa pandemija ni prizanesla osebam, ki so prej potovale. Na socialnih omrežjih se je zaradi tega usul plaz kritik proti novi storitve Airbnbja, kjer uporabniki te platforme trdijo, da ni njihova odgovornost skrb za ponudnike nočitev.
 

Pandemičen Airbnb


Medtem niti gostitelji ne soglašajo z novo storitvijo in še enkrat več poudarjajo, da so bili v času pandemije oškodovani, saj je Airbnb uvedel nov pravilnik za preklic rezervacij. Airbnb je sicer marca dejal, da bodo gostiteljem, ki so bili oškodovani povrnili nastalo škodo, za to pa skupaj namenili 250 milijonov dolarjev.

Pri podjetju upajo, da bo panoga znova zaživela. Včeraj so znova presegli milijon rezervacij. FOTO: Chaiwat Subprasom/Reuters
Pri podjetju upajo, da bo panoga znova zaživela. Včeraj so znova presegli milijon rezervacij. FOTO: Chaiwat Subprasom/Reuters
V škripcih so se znašli predvsem mega gostitelji, ki so si kupili nepremičnine ter jih oddajali za krajše časovno obdobje; takih je kar tretjina ponudnikov. Ravno tem je Airbnb zadnje leta predstavljal glaven vir zaslužka.
 

Vendarle upanje


Airbnb je včeraj vendarle sporočil, da so njihovi uporabniki 8. junija rezervirali milijon nočitev po vsem svetu. Slednje je nekakšno hitro upanje za ponovno oživitev turistične panoge in tudi podjetja Aibnb. Večina rezervacij je nastavljena po 7. avgustu, obenem pa so pri spletni platformi ponovno presegli milijon rezervacij, prvič po začetku marca. Večino rezervacij so uporabniki opravili v svoji bližini.

Več iz rubrike