Oglaševalci slavijo 20 let SOZ in 25 let Zlatega bobna

Minuli teden je v Ljubljani potekalo trojno slavje in sicer 20. obletnica Slovenske oglaševalske zbornice ter 25 let mednarodnega kreativnega festivala Zlati boben in 20 let Vivo Cateringa.
Fotografija: oglaševalci slavijo
Odpri galerijo
oglaševalci slavijo

V znak obletnic so se zbrali vidni predstavniki oglaševalske stroke, kot prvi snovalci mednarodnega kreativnega festivala Zlati boben.
Slovenska oglaševalska zbornica je v ta namen, v prostorih Vivo D125, pripravila manjšo razstavo ohranjenih del slovenskih agencij, ki so tekmovala za odličja na Zlatem bobnu v drugi polovici 90ih letih. Na ogled bo še do konca meseca.
Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ je ob tem povedala: »Slovenska oglaševalska zbornica kot tripartitna organizacija spodbuja svoje člane, da združujejo moči in iščejo soglasje o skupnih vprašanjih in priložnostih. Naš primarni cilj pa je dolgoročno povečati zaupanje članov ter vrednosti oglaševanja za vse deležnike.«

Koliko ur na dan dela Mojca Briščik? Kako bodo uredili medijsko zakonodajo? Kakšen je doprinos oglaševalskih festivalov slovenski medijski krajini? Vse in še več o tem preberite TU.


Fotografija zgoraj: Darja Zajc, članica upravnega odbora (UO), Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, Tomaž Drozg, član UO, Saša Leben, članic UO in Špela Žorž, članica UO.

Več iz rubrike