Odličen odziv potrošnikov, ne pa tudi dobaviteljev energije

Zmagovalec tretje akcije Zveze potrošnikov Slovenije na licitaciji skupinskega nakupa elektrike in plina je tokrat Elektro energija d.o.o.
Fotografija: V Elektro energija so na zmago ponosni Foto: Jure Eržen/Delo
Odpri galerijo
V Elektro energija so na zmago ponosni Foto: Jure Eržen/Delo

Licitacija za izbiro najugodnejšega ponudnika – dobavitelja električne energije in zemeljskega plina v okviru tretjega skupinskega nakupa pod sloganom »Zamenjaj in prihrain 3«  je potekala 4. aprila 2019. »Zelo smo veseli odziva javnosti, saj je interes za sodelovanje še pred licitacijo izrazilo več kot 28.500 potrošnikov, kar je največ do sedaj,« so zadovoljni pri Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS).

Manj zadovoljni pa so z na licitaciji doseženimi tarifami, saj zmagovalne tarife ostajajo na primerljivem nivoju akcijskih ponudb različnih dobaviteljev.

Breda Kutin, predsednica zveze potroššnikov Slovenije Foto: Roman Šipič/Delo
Breda Kutin, predsednica zveze potroššnikov Slovenije Foto: Roman Šipič/Delo
»Zahvaljujemo se vsem potrošnikom, ki so se prijavili in ponovno dokazali, da smo se potrošniki sposobni združiti v pomembnega udeleženca na trgu. Nismo pa najbolj zadovoljni z doseženimi tarifami licitacije, saj rezultati niso primerljivi z uspehom prvih dveh kampanj,« je ob tej priložnosti poudarila Breda Kutin, predsednica ZPS in dodala: »Zato smo se odločili, da že sedaj razkrijemo na licitaciji dosežene tarife, da lahko potrošniki takoj preverijo, ali bodo z zamenjavo v okviru skupinskega nakupa plačali manj.«

Zamenjaj in prihrani 3 Elektro energija dobi. So dovolj konkurenčni za vas? Preverite!
Zamenjaj in prihrani 3 Elektro energija dobi. So dovolj konkurenčni za vas? Preverite!

 

Naslednji korak bo v prvi polovici maja


Prve ocene prihrankov nakazujejo, da bo z zamenjavo prihranila le manjša skupina potrošnikov. Vsi v kampanjo prijavljeni potrošniki bodo v prvi polovici maja prejeli individualne ocene prihrankov, ki si jih lahko obetajo z zamenjavo dobavitelja v okviru kampanje ZPS. »Takrat bomo tudi ponovno odprli možnost prijav za vse, ki v skupinskem nakupu še ne sodelujejo, in bodo takoj prejeli oceno prihrankov in s tem odgovor, kaj se jim splača,« je pojasnila Breda Kutin.  

Ob tem dodajajo, da bo pogodba, ki jo bodo potrošniki sklenili v okviru skupinskega nakupa, brez vezave, brez sankcij za odstop od pogodbe ali skritih stroškov.
Zamenjaj in prihrani 3, akcija Zveze potrošnikov Slovenije, ki z množičnim nakupom plina in/ali elektrike omogoči najnižje cene.
Zamenjaj in prihrani 3, akcija Zveze potrošnikov Slovenije, ki z množičnim nakupom plina in/ali elektrike omogoči najnižje cene.

Kljub morebiti manj privlačnim tarifam na ZPS izpostavljajo, da pogodba potrošnikom zagotavlja nespremenjeno ceno energije za polnih 12 mesecev in jo zmagovalni ponudnik ne more zvišati v času trajanja pogodbe. Glede na stanje na energetskih trgih to potrošniku predstavlja določeno varnost. Pred iztekom enoletnega obdobja mora Elektro energija potrošnike obvestiti  o ceni v naslednjem obdobju.
 

Sodelovanje za potrošnike brezplačno, zmagovalni dobavitelj krije stroške le za realizirane pogodbe


Sodelovanje na licitaciji je bilo brezplačno tudi za dobavitelje oz. ponudnike energije. Zmagovalec na licitaciji bo zgolj za vsako izvedeno zamenjavo podjetju Pricewise, tehničnemu partnerju ZPS, plačal provizijo (pri električni energiji 25,00 evra, pri zemeljskem plinu pa 27,50 evrov), iz katere se pokrivajo stroški organizacije in tehnične podpore kampanje, kot tudi stroški komuniciranja z javnostjo in s potrošniki. Za obstoječe stranke, ki bodo sprejele tarife skupinskega nakupa, pa bo provizija nižja (pri električni energiji 20,00 evra, pri zemeljskem plinu pa 22,00 evrov).
 

Kot odziv na kampanjo ZPS že nove ponudbe in obljube na trgu


Na ZPS poudarjajo, da so nekateri ponudniki že od začetka kampanje ZPS ponudili ali obljubili nove ponudbe za potrošnike. Na ZPS svetujejo, da potrošniki skrbno preverijo pogoje ponudb in naj se ne osredotočijo le na tarifo, ampak tudi morebitne vezave, pogodbene kazni in druge stroške. »Prepričani smo, da brez kampanje ZPS »Zamenjaj in prihrani«, novih, ugodnejših ponudb na trgu ne bi bilo, zato za potrošnike že načrtujemo nove kampanje, kjer bomo ponovno računali na njihovo podporo. Le skupaj lahko damo signal ponudnikom, da za svoj denar pričakujemo več,« apelira na potrošnike Breda Kutin.
 

V Elektro energija so na zmago ponosni


 »V Elektro energiji smo izredno veseli in ponosni, da smo zmagali. Prepričani smo, da so tovrstne pobude koristne tako za odjemalce kot tudi dobavitelje energentov. V kampanjah smo sodelovali od samega začetka in vsakokrat zaznali dolgoročne pozitivne učinke pri odjemalcih. Na letošnji licitaciji smo z odlično predhodno pripravo, podprto z izkušnjam preteklih let, uspeli in jo uspešno zaključili. Rezultat je odraz stabilnega poslovanja in pozornega spremljanja dogajanj na trgu, predvsem pa so zanjo zaslužni naši zvesti odjemalci, ki so del skupne zgodbe Dobre energije,« je ob tej priložnosti povedal Vitomir Panič, vodja službe za prodajo in odkup ključnim strankam iz podjetja Elektro energija, d.o.o..

Več iz rubrike