Od ideje prek svežega pristopa do izdelka
V nadaljevanju preberite:
Več kot 91 milijonov gospodinjstev v EU skrbi za vsaj enega od 340 milijonov evropskih domačih ljubljenčkov. Največ je mačk (127 milijonov) in psov (104 milijoni), sledijo ptiči (53 milijonov), mali sesalci (29 milijonov), akvarijske ribe (12 milijonov) in plazilci (11 milijonov).
Potencial trga je velik in za njegove kupce se že več kot dve leti in pol poteguje slovenska znamka opreme za pse Conor's Adventure iz Divače. Gonilo znamke so mladi par Pia Vrezner in Primož Sila ter njun belgijski ovčar Conor, po katerem sta poimenovala znamko. Pred kratkim je luč sveta ugledala njihova pasja oprsnica, katere razvoj je trajal kar dve leti in pri njem so sodelovali različni strokovnjaki. Ker nas je zanimalo, kako je potekal razvoj in s katerimi izzivi so se soočali, smo jih obiskali v Divači.
.Več iz rubrike
Rebeka Kropivšek Leskovar je inženirka leta 2024
Že med razvojem tehnologije je pomembno razmišljati, kako bo vplivala na družbo, pravi inženirka strojništva s specializacijo v robotiki.
Petrolov poslovni načrt pod pritiskom regulacije
Petrol letos načrtuje skoraj 180 milijonov evrov čistega dobička.