Od Bizovika proti Malencam do pomladi trije vozni pasovi
Kot so pojasnili na Darsu, imajo že izdelan projekt za posebni pas, ki bo vodil iz smeri predora Golovec na izvoz Ljubljana-jug. Prav tako so pripravljeni projekti za ureditev tretjega pasu skozi galerijo Strmec na vzhodni obvoznici.
Z razmeroma manjšimi gradbenimi posegi bodo odstavni pas od galerije Strmec in tudi skozi njo vse do predora Golovec preuredili v tretji pas, kar pomeni, da bodo voznikom od Bizovika do Malenc neprekinjeno namenjeni trije vozni pasovi.
Bolj kritičen je krak razcepa Malence, ki povezuje vzhodno in južno ljubljansko obvoznico. Na njem bi bila po novem dva pasova. Kot so pojasnili na Darsu, bi skrajno desni vozni pas služil izključno za vozila, ki so namenjena iz predora Golovec na izvoz Ljubljana jug, levi pas pa bi se nadaljeval v pas za prepletanje vozil iz vzhodne ljubljanske obvoznice in dolenjske avtoceste.
Pojasnili so še, da bi bilo treba izvozno rampo priključka Ljubljana-jug izvesti dvopasovno. Študija je namreč pokazala, da je z izvedbo tega posega na območju prepletanja med jutranjo in popoldansko konico od 500 do 850 vozil na uro manj, saj so ta vozila na posebnem ločenem voznem pasu. Tu bi bili nekoliko obsežnejši gradbeni posegi, saj je treba dograditi priključni nasip in na njem zgraditi vozišče, so dodali.
Po projektantski oceni je rok izvedbe del približno dva meseca. "Naš cilj je, da bi jeseni izbrali izvajalca, ker pa del čez zimo ni mogoče prekinjati, je velika verjetnost, da bodo v celoti izvedena po koncu zime, torej spomladi prihodnje leto," so zapisali.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese