Od Appla do Starbucksa – sanje zahodnih podjetij na Kitajskem umirajo
V nadaljevanju preberite:
Razmere za tuja podjetja na Kitajskem še nikoli niso bile tako rožnate – vsaj če verjamemo kitajskemu Svetu za spodbujanje mednarodne trgovine (CCPIT). To telo, ki je pod nadzorom ministrstva za trgovino, trdi, da 90 odstotkov tujih podjetij ocenjuje svoje izkušnje na Kitajskem kot zadovoljive ali boljše.
Glede na nedavno raziskavo CCPIT tuja podjetja menijo, da je gospodarstvo močno, lokalni trgi zanimivi, njihova prihodnost pa svetla. Kitajska vlada poudarja, da je po letih izolacije med pandemijo covida-19 država ponovno odprta za poslovanje in da so reforme olajšale delovanje za tuja podjetja.
Vodstva teh podjetij se temu le posmehujejo. Mnogi pravijo, da vse težje upravičujejo naložbe v državo in namesto tega razmišljajo o zmanjševanju števila zaposlenih. V nedavni raziskavi Ameriške gospodarske zbornice v Šanghaju je manj kot polovica vprašanih izrazila optimizem glede poslovnih obetov na Kitajskem v prihodnjih petih letih, kar je najnižja raven do zdaj.
.Več iz rubrike
Rebeka Kropivšek Leskovar je inženirka leta 2024
Že med razvojem tehnologije je pomembno razmišljati, kako bo vplivala na družbo, pravi inženirka strojništva s specializacijo v robotiki.
Petrolov poslovni načrt pod pritiskom regulacije
Petrol letos načrtuje skoraj 180 milijonov evrov čistega dobička.