Bitka evropskega modnega velikana z evropsko komisijo

Evropska komisija in Zalando bijeta sodni spor o metodologiji določanja »zelo velikih spletnih platform«.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

Evropska unija je z aktom o digitalnih storitvah (ADS) uvedla strožje regulacije za spletne platforme, da bi okrepila zaščito uporabnikov in preprečila širjenje nezakonite vsebine. Še vedno pa je vprašanje, kako natančno evropska komisija določa, katere platforme se uvrščajo med zelo velike spletne platforme (VLOP – Very Large Online Platforms), piše Euronews.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.