Ob košarkarskem spektaklu v Miamiju tudi promocija Slovenije

Nekaj slovenskih podjetij je ob sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo izkoristilo tekmo košarkarske lige NBA med Miami Heat Gorana Dragića ter Dallas Mavericks Luke Dončića za promocijo svojih proizvodov ter prodor na ameriški trg.
Fotografija: Luka Dončić in Goran Dragić - I feel Slovenia.
Odpri galerijo
Luka Dončić in Goran Dragić - I feel Slovenia.

Prireditev je organiziral zavod VinoFeel Slovenija v lokalu Rakija Lounge v predelu Miamija South Beach.

"Mi smo se ob tej tekmi posvetili tudi promociji Slovenije kot turistične destinacije s produkti. Imamo poslovni del, kjer se predstavljajo vinarji, distributerji in uvozniki vin ter turistične agencije," je dejala Andrejka Košir Gažovič in dodala, da sta tako Goran Dragić kot Luka Dončić naredila izjemno promocijo.

"Ne le Slovenije kot turistične destinacije, ampak sta vzor vsem nam doma," je dejala. Sedež njihovega zavoda je v Termah Zreče, kamor prihajajo na priprave slovenski košarkarji. Sama se dobro pozna predvsem z Dragićem, ker ima tam košarkarski kamp za otroke.

"Skupaj z vinsko kletjo Pullus in Perutnino Ptuj smo sestavili zgodbo, kako vklopiti predstavitev v kontekst naše tekme. Povezali smo se oziroma povabili k sodelovanju druge vinarje. Odziv je bil velik. Imamo predstavnike Ptujske kleti, z Goriških Brd prihja Edi Simčič, imamo tudi Klet Brda, pa manjše vinarje, ki so prisotni na degustacijskem delu - Rebula, Ščurek, Radgonska klet, Vinakoper, pa tudi Radenska in unikatni kozarci, ki so dopolnilo vinski zgodbi," je dejala.

Omenila je tudi predstavitev potice Boruta Babiča iz Ljutomera, ki je prišel na idejo o prodoru na ameriški trg po obisku predsednika ZDA Donalda Trumpa v Vatikanu leta 2017, kjer je papež Frančišek vprašal prvo damo ZDA Melanio Trump ali moža hrani s potico. Mednarodni mediji so to povzeli kot pico. Babič je dejal, da je to njihova prva predstavitev v ZDA.

Več iz rubrike