Ob košarkarskem spektaklu v Miamiju tudi promocija Slovenije
Nekaj slovenskih podjetij je ob sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo izkoristilo tekmo košarkarske lige NBA med Miami Heat Gorana Dragića ter Dallas Mavericks Luke Dončića za promocijo svojih proizvodov ter prodor na ameriški trg.

Odpri galerijo
Luka Dončić in Goran Dragić - I feel Slovenia.
Prireditev je organiziral zavod VinoFeel Slovenija v lokalu Rakija Lounge v predelu Miamija South Beach.
"Mi smo se ob tej tekmi posvetili tudi promociji Slovenije kot turistične destinacije s produkti. Imamo poslovni del, kjer se predstavljajo vinarji, distributerji in uvozniki vin ter turistične agencije," je dejala Andrejka Košir Gažovič in dodala, da sta tako Goran Dragić kot Luka Dončić naredila izjemno promocijo.
"Ne le Slovenije kot turistične destinacije, ampak sta vzor vsem nam doma," je dejala. Sedež njihovega zavoda je v Termah Zreče, kamor prihajajo na priprave slovenski košarkarji. Sama se dobro pozna predvsem z Dragićem, ker ima tam košarkarski kamp za otroke.
"Skupaj z vinsko kletjo Pullus in Perutnino Ptuj smo sestavili zgodbo, kako vklopiti predstavitev v kontekst naše tekme. Povezali smo se oziroma povabili k sodelovanju druge vinarje. Odziv je bil velik. Imamo predstavnike Ptujske kleti, z Goriških Brd prihja Edi Simčič, imamo tudi Klet Brda, pa manjše vinarje, ki so prisotni na degustacijskem delu - Rebula, Ščurek, Radgonska klet, Vinakoper, pa tudi Radenska in unikatni kozarci, ki so dopolnilo vinski zgodbi," je dejala.
Omenila je tudi predstavitev potice Boruta Babiča iz Ljutomera, ki je prišel na idejo o prodoru na ameriški trg po obisku predsednika ZDA Donalda Trumpa v Vatikanu leta 2017, kjer je papež Frančišek vprašal prvo damo ZDA Melanio Trump ali moža hrani s potico. Mednarodni mediji so to povzeli kot pico. Babič je dejal, da je to njihova prva predstavitev v ZDA.
"Mi smo se ob tej tekmi posvetili tudi promociji Slovenije kot turistične destinacije s produkti. Imamo poslovni del, kjer se predstavljajo vinarji, distributerji in uvozniki vin ter turistične agencije," je dejala Andrejka Košir Gažovič in dodala, da sta tako Goran Dragić kot Luka Dončić naredila izjemno promocijo.
"Ne le Slovenije kot turistične destinacije, ampak sta vzor vsem nam doma," je dejala. Sedež njihovega zavoda je v Termah Zreče, kamor prihajajo na priprave slovenski košarkarji. Sama se dobro pozna predvsem z Dragićem, ker ima tam košarkarski kamp za otroke.
"Skupaj z vinsko kletjo Pullus in Perutnino Ptuj smo sestavili zgodbo, kako vklopiti predstavitev v kontekst naše tekme. Povezali smo se oziroma povabili k sodelovanju druge vinarje. Odziv je bil velik. Imamo predstavnike Ptujske kleti, z Goriških Brd prihja Edi Simčič, imamo tudi Klet Brda, pa manjše vinarje, ki so prisotni na degustacijskem delu - Rebula, Ščurek, Radgonska klet, Vinakoper, pa tudi Radenska in unikatni kozarci, ki so dopolnilo vinski zgodbi," je dejala.
Omenila je tudi predstavitev potice Boruta Babiča iz Ljutomera, ki je prišel na idejo o prodoru na ameriški trg po obisku predsednika ZDA Donalda Trumpa v Vatikanu leta 2017, kjer je papež Frančišek vprašal prvo damo ZDA Melanio Trump ali moža hrani s potico. Mednarodni mediji so to povzeli kot pico. Babič je dejal, da je to njihova prva predstavitev v ZDA.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kar 2,5 %* letno? Redkost na slovenskem trgu, ki jo morate izkoristiti
AKTUALNO
Kam trenutno vlagajo denar najbolj izkušeni vlagatelji?
AKTUALNO
Umetna inteligenca bo oglaševanje obrnila na glavo
AKTUALNO
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
AKTUALNO