Novi prostori za še več udobja in nemoteno poslovanje

Uporabniki bančnih storitev vse pogosteje sprejemajo kompleksne finančne odločitve in imajo vedno večja pričakovanja glede poslovanja z banko.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

Za sprejemanje finančnih odločitev, ki se nanašajo na različne faze poslovanja z banko – od odpiranja osebnih računov, opravljanja transakcij do izbire pravih naložbenih strategij, sklepanja posojil ali načrtovanja varčevanja –, so za vsakega med nami zelo pomemben vidik vsakodnevnega življenja, za katerega je treba imeti pravega sogovornika. Bančna industrija, ki je v zadnjih letih doživela izjemne spremembe, se zaveda, kako pomembna je prijetna uporabniška izkušnja, zato se osredotoča na poenostavitev procesov. Vsaka interakcija, pa naj gre za klic v kontaktni center, plačilo položnic z aplikacijo za mobilno bančništvo, pregled osebnih financ v spletni banki ali uporabo bankomata, oblikuje naše zaupanje v banko.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike