Novi prostori za še več udobja in nemoteno poslovanje

Za sprejemanje finančnih odločitev, ki se nanašajo na različne faze poslovanja z banko – od odpiranja osebnih računov, opravljanja transakcij do izbire pravih naložbenih strategij, sklepanja posojil ali načrtovanja varčevanja –, so za vsakega med nami zelo pomemben vidik vsakodnevnega življenja, za katerega je treba imeti pravega sogovornika. Bančna industrija, ki je v zadnjih letih doživela izjemne spremembe, se zaveda, kako pomembna je prijetna uporabniška izkušnja, zato se osredotoča na poenostavitev procesov. Vsaka interakcija, pa naj gre za klic v kontaktni center, plačilo položnic z aplikacijo za mobilno bančništvo, pregled osebnih financ v spletni banki ali uporabo bankomata, oblikuje naše zaupanje v banko.
.Več iz rubrike
Januarja dvoodstotna letna inflacija, mesečno pa deflacija
Hrana in brezalkoholne pijače so se na letni ravni podražile za 2,3 odstotka, cene v restavracijah in hotelih pa za skoraj pet odstotkov, ugotavlja Surs.
Svarilo fiskalnega sveta: Primanjkljaj se bo drastično povečal
Primanjkljaj brez interventnih ukrepov naj bi se letos povečal za kar 1,6 milijarde evrov, kar ogroža vzdržnost državnih financ, svari fiskalni svet.