Novi prostori za še več udobja in nemoteno poslovanje

Za sprejemanje finančnih odločitev, ki se nanašajo na različne faze poslovanja z banko – od odpiranja osebnih računov, opravljanja transakcij do izbire pravih naložbenih strategij, sklepanja posojil ali načrtovanja varčevanja –, so za vsakega med nami zelo pomemben vidik vsakodnevnega življenja, za katerega je treba imeti pravega sogovornika. Bančna industrija, ki je v zadnjih letih doživela izjemne spremembe, se zaveda, kako pomembna je prijetna uporabniška izkušnja, zato se osredotoča na poenostavitev procesov. Vsaka interakcija, pa naj gre za klic v kontaktni center, plačilo položnic z aplikacijo za mobilno bančništvo, pregled osebnih financ v spletni banki ali uporabo bankomata, oblikuje naše zaupanje v banko.
.Več iz rubrike
Tožba za 86 milijonov evrov proti Telekomu Slovenije
Tožba zaradi zatrjevane zlorabe prevladujočega položaja na veleprodajnem trgu širokopasovnega dostopa.
Ključna prednost INR bodo neobdavčene dividende
Pogledali smo, kdo bo imel največ koristi z novim načinom varčevanja, ki bo na razpolago prihodnje leto.