Novi prostori za še več udobja in nemoteno poslovanje

Za sprejemanje finančnih odločitev, ki se nanašajo na različne faze poslovanja z banko – od odpiranja osebnih računov, opravljanja transakcij do izbire pravih naložbenih strategij, sklepanja posojil ali načrtovanja varčevanja –, so za vsakega med nami zelo pomemben vidik vsakodnevnega življenja, za katerega je treba imeti pravega sogovornika. Bančna industrija, ki je v zadnjih letih doživela izjemne spremembe, se zaveda, kako pomembna je prijetna uporabniška izkušnja, zato se osredotoča na poenostavitev procesov. Vsaka interakcija, pa naj gre za klic v kontaktni center, plačilo položnic z aplikacijo za mobilno bančništvo, pregled osebnih financ v spletni banki ali uporabo bankomata, oblikuje naše zaupanje v banko.
.Več iz rubrike
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?
Delničarjem 29 milijonov, nadzornikom nič višjih plač
Luka Koper: Ameriške carine krepijo promet z Daljnim vzhodom – Tovor iz severnoevropskih pristanišč se seli v južne kraje.