Novi prostori za še več udobja in nemoteno poslovanje

Za sprejemanje finančnih odločitev, ki se nanašajo na različne faze poslovanja z banko – od odpiranja osebnih računov, opravljanja transakcij do izbire pravih naložbenih strategij, sklepanja posojil ali načrtovanja varčevanja –, so za vsakega med nami zelo pomemben vidik vsakodnevnega življenja, za katerega je treba imeti pravega sogovornika. Bančna industrija, ki je v zadnjih letih doživela izjemne spremembe, se zaveda, kako pomembna je prijetna uporabniška izkušnja, zato se osredotoča na poenostavitev procesov. Vsaka interakcija, pa naj gre za klic v kontaktni center, plačilo položnic z aplikacijo za mobilno bančništvo, pregled osebnih financ v spletni banki ali uporabo bankomata, oblikuje naše zaupanje v banko.
.Več iz rubrike
Krka dokapitalizirala indijsko hčerinsko družbo
Dobiček dolenjskega farmacevta nekoliko višji od ocene, v Indiji začenja gradnjo proizvodnega obrata.
»Največje zadovoljstvo: pomagati človeku v stiski«
Vzpostavljanje in negovanje poslovnih odnosov je v odvetništvu izjemnega pomena, saj temelji na zaupanju, strokovnosti in dolgoročnem sodelovanju.