Novi načrt sanatorja Agrokorja daje Mercatorju še večjo vlogo v celotni regiji

Iz štaba sanatorjev nasedlega Agrokorja prihaja nova zamisel za preoblikovanje strategije prodaje na drobno.
Fotografija: Blaž Samec
Odpri galerijo
Blaž Samec

Poleg nedavno že napovedane vrnitve Mercatorja na trg Bosne in Hercegovine namesto Konzuma bi Agrokor celotno prodajo na drobno zunaj Hrvaške, torej v Sloveniji, BiH in Srbiji, povsem prepustil slovenskemu Mercatorju.

Kot smo že poročali, je Agrokor sklenil svoje odnose s kupci in dobavitelji v BiH izboljšati z odpravo napake prejšnje uprave, ki je ob prevzemu Mercatorja vse Mercatorjeve trgovine v BiH preimenovala v Konzum in tako izgubila velik del tega trga.

Vrnitev Mercatorja v BiH je po napovedih predsednika uprave Mercatorja Tomislava Čizmića odlična novica za slovenske dobavitelje. Ker proces »preoblačenja« trgovin ni poceni in terja precej časa, se izredna uprava Agrokorja pod vodstvom Anteja Ramljaka projekta loteva previdno, pri tem pa si pomaga tudi z nasveti svetovalcev družbe Alix Partners.

Več na Delo.si

Več iz rubrike