Nike v četrtletju z nižjim dobičkom
Prihodki družbe so narasli na vseh trgih razen v Severni Ameriki, kjer so zaradi šibke rasti prodaje na drobno to spodbujali z akcijami in popusti, so poročale tuje tiskovne agencije. Nike je med razlogi za padec dobička navedel tudi neugodne valutne tečaje.
V minulem trimesečju so bili zadovoljni predvsem z rastjo prodaje na Kitajskem in v Latinski Ameriki, težave pa imajo z blagovno znamko Converse, ki so jo kupili leta 2003. Prihodki te blagovne znamke so namreč v trimesečju do konca avgusta na letni ravni upadli za 16 odstotkov na 483 milijonov dolarjev.
Junija je Nike sicer predstavil novo globalno prodajno strategijo, s katero krepijo svojo prisotnost v največjih mestih, pospešujejo pa tudi spletno prodajo prek Amazona.
Več iz rubrike
Na GZS verjamejo, da novih omrežnin še ne bo
Več preglednosti, manj časovnih blokov in odprava sezon so pričakovanja gospodarstva.
Hrvaška skupina Ciak v nov prevzem v Sloveniji
V regiji poteka agresivna konsolidacija trgovine z avtodeli. Preživijo lahko zgolj podjetja, ki imajo ekonomijo obsega.