Nike v četrtletju z nižjim dobičkom
Prihodki družbe so narasli na vseh trgih razen v Severni Ameriki, kjer so zaradi šibke rasti prodaje na drobno to spodbujali z akcijami in popusti, so poročale tuje tiskovne agencije. Nike je med razlogi za padec dobička navedel tudi neugodne valutne tečaje.
V minulem trimesečju so bili zadovoljni predvsem z rastjo prodaje na Kitajskem in v Latinski Ameriki, težave pa imajo z blagovno znamko Converse, ki so jo kupili leta 2003. Prihodki te blagovne znamke so namreč v trimesečju do konca avgusta na letni ravni upadli za 16 odstotkov na 483 milijonov dolarjev.
Junija je Nike sicer predstavil novo globalno prodajno strategijo, s katero krepijo svojo prisotnost v največjih mestih, pospešujejo pa tudi spletno prodajo prek Amazona.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.