Nike v četrtletju z nižjim dobičkom

Prihodki družbe so narasli na vseh trgih razen v Severni Ameriki, kjer so zaradi šibke rasti prodaje na drobno to spodbujali z akcijami in popusti, so poročale tuje tiskovne agencije. Nike je med razlogi za padec dobička navedel tudi neugodne valutne tečaje.
V minulem trimesečju so bili zadovoljni predvsem z rastjo prodaje na Kitajskem in v Latinski Ameriki, težave pa imajo z blagovno znamko Converse, ki so jo kupili leta 2003. Prihodki te blagovne znamke so namreč v trimesečju do konca avgusta na letni ravni upadli za 16 odstotkov na 483 milijonov dolarjev.
Junija je Nike sicer predstavil novo globalno prodajno strategijo, s katero krepijo svojo prisotnost v največjih mestih, pospešujejo pa tudi spletno prodajo prek Amazona.
Več iz rubrike
Spar bo od BTC v upravljanje prevzel logistični proces v enem od programov
Spar Slovenija je priglasil koncentracijo z družbo BTC, je razvidno iz spletne strani Agencije za varstvo konkurence.
Kdo so posamezniki, ki se potegujejo za AmCham Top potencial leta 2025
AmCham Young Professionals je program za osebni in karierni razvoj liderjev prihodnje generacije, ki želijo razvijati svoje talente.