Nike v četrtletju z nižjim dobičkom

Proizvajalec športnih oblačil in obutve Nike je v minulem četrtletju, ki se je sklenilo 31. avgusta, ustvaril 950 milijonov dolarjev čistega dobička, kar je 24 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Prihodki so ostali nespremenjeni pri 9,1 milijarde dolarjev.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Prihodki družbe so narasli na vseh trgih razen v Severni Ameriki, kjer so zaradi šibke rasti prodaje na drobno to spodbujali z akcijami in popusti, so poročale tuje tiskovne agencije. Nike je med razlogi za padec dobička navedel tudi neugodne valutne tečaje.

V minulem trimesečju so bili zadovoljni predvsem z rastjo prodaje na Kitajskem in v Latinski Ameriki, težave pa imajo z blagovno znamko Converse, ki so jo kupili leta 2003. Prihodki te blagovne znamke so namreč v trimesečju do konca avgusta na letni ravni upadli za 16 odstotkov na 483 milijonov dolarjev.

Junija je Nike sicer predstavil novo globalno prodajno strategijo, s katero krepijo svojo prisotnost v največjih mestih, pospešujejo pa tudi spletno prodajo prek Amazona.

Več iz rubrike