Netrajnostna podjetja za vlagatelje manj zanimiva

V nadaljevanju preberite:
NLB tako kot številna druga slovenska podjetja od leta 2020 objavlja trajnostna poročila, že prej pa od leta 2012 poročila družbene in okoljske politike. A letos so za deležnike v tej banki pripravili še spletno predstavitev. Kot družba z razpršenimi lastniki z vsega sveta so namreč želeli vlagateljem in drugim deležnikom tudi na tem področju zagotoviti relevantne informacije. Ti temu namenjajo vse več pozornosti, zaostruje pa se tudi regulacija.
.Več iz rubrike
Podelili so nagrade za marketinško učinkovitost
Nazive za najučinkovitejšo agencijo, znamko in oglaševalca so prejeli Shift, Argeta in Atlantic Grupa.
Niko Klanšek: 99 odstotkov startupov ne uspe, a verjeti je treba v en odstotek
Niko Klanšek je Slovenec, ki je na Kickstarterju v 36 urah zbral 100.000 dolarjev.