Netflix v času koronavirusa s 16 milijoni novih naročnikov
Dobiček se je v istem času skoraj potrojil na 709 milijonov dolarjev.
Odpri galerijo
Podjetje za spletno prikazovanje filmov in televizijskih serij Netflix je v prvih treh mesecih letošnjega leta v primerjavi s prvim četrtletjem lani povečal število svojih naročnikov po svetu za 16 milijonov na skupaj 183 milijonov. Dobiček se je v istem času skoraj potrojil na 709 milijonov dolarjev.
Prihodki Netflixa so narasli za 17 odstotkov na 5,8 milijarde dolarjev in delnice so se mu v podaljšanem borznem trgovanju po objavi rezultatov naprej krepko podražile, nato pa se malce umaknile zaradi skrbi, da bo trden dolar znižal prihodke in dobiček v drugem četrtletju. Delnice Netflixa so se na koncu potem podražile le za odstotek na 435,69 dolarja.
V času, ko so ZDA ostale brez 22 milijonov delovnih mest in je večina podjetij zaprtih zaradi ukrepov družbenega distanciranja proti pandemiji koronavirusa in ukazov, da morajo ljudje ostati doma, posel Netflixu cveti. Ljudje so doma in večinoma nimajo kaj pametnejšega za početi, kot je gledanje filmov in serij po Netflixu. Podobno se godi tudi drugim podobnim podjetjem, na primer Amazonu, Hulu in drugim.
Netflix pričakuje, da bo v drugem četrtletju od aprila do junija nabral še 7,5 milijona novih naročnikov, kar bi bilo trikrat več od dosedanjega povprečja drugih četrtletij za Netflix. Večina serij in filmov za letošnje leto je bilo nared za prikazovanje še pred izbruhom pandemije sredi marca, kako pa bodo ukrepi družbenega distanciranja vplivalo na produkcijo za naprej, pa še ni jasno.
Prihodki Netflixa so narasli za 17 odstotkov na 5,8 milijarde dolarjev in delnice so se mu v podaljšanem borznem trgovanju po objavi rezultatov naprej krepko podražile, nato pa se malce umaknile zaradi skrbi, da bo trden dolar znižal prihodke in dobiček v drugem četrtletju. Delnice Netflixa so se na koncu potem podražile le za odstotek na 435,69 dolarja.
V času, ko so ZDA ostale brez 22 milijonov delovnih mest in je večina podjetij zaprtih zaradi ukrepov družbenega distanciranja proti pandemiji koronavirusa in ukazov, da morajo ljudje ostati doma, posel Netflixu cveti. Ljudje so doma in večinoma nimajo kaj pametnejšega za početi, kot je gledanje filmov in serij po Netflixu. Podobno se godi tudi drugim podobnim podjetjem, na primer Amazonu, Hulu in drugim.
Netflix pričakuje, da bo v drugem četrtletju od aprila do junija nabral še 7,5 milijona novih naročnikov, kar bi bilo trikrat več od dosedanjega povprečja drugih četrtletij za Netflix. Večina serij in filmov za letošnje leto je bilo nared za prikazovanje še pred izbruhom pandemije sredi marca, kako pa bodo ukrepi družbenega distanciranja vplivalo na produkcijo za naprej, pa še ni jasno.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese