Neponovljiva strateška priložnost generacije

Rezultati raziskav kažejo, da je uspešno le vsako tretje prvogeneracijsko nasledstvo in da so nekoliko uspešnejša drugogeneracijska.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Nasledstvo v družinskih podjetjih je pojav, ki ga proučujejo po vsem svetu. Generiran je z ustanavljanjem, rastjo in razvojem družinskih podjetij ter z biološkimi danostmi, minevanjem časa. V določenem trenutku svojega delovanja se zato vsako družinsko podjetje spopade z vprašanjem nasledstva, tako z vidika lastništva kakor tudi vodenja podjetja. Cilj medgeneracijskega nasledstva je ohraniti lastništvo in vodenje podjetja znotraj družine, pri tem zagotoviti nemoteno poslovanje in razvoj podjetja ter hkrati ohraniti harmonijo družine. Dr. Bojan Dolar je doktoriral iz družinskega nasledstva, v članku predstavlja izsledke svojih raziskav.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike