Neponovljiva strateška priložnost generacije
![Fotografija: https://www.delo.si](/media/images/20230102/1352659.2e16d0ba.fill-800x450.jpg)
V nadaljevanju preberite:
Nasledstvo v družinskih podjetjih je pojav, ki ga proučujejo po vsem svetu. Generiran je z ustanavljanjem, rastjo in razvojem družinskih podjetij ter z biološkimi danostmi, minevanjem časa. V določenem trenutku svojega delovanja se zato vsako družinsko podjetje spopade z vprašanjem nasledstva, tako z vidika lastništva kakor tudi vodenja podjetja. Cilj medgeneracijskega nasledstva je ohraniti lastništvo in vodenje podjetja znotraj družine, pri tem zagotoviti nemoteno poslovanje in razvoj podjetja ter hkrati ohraniti harmonijo družine. Dr. Bojan Dolar je doktoriral iz družinskega nasledstva, v članku predstavlja izsledke svojih raziskav.
.Več iz rubrike
Ali so vaši zakladi na varnem?
Danes so informacije tisto zlato, ki ga je treba še posebej dobro zavarovati. Kako, boste lahko izvedeli septembra, na konferenci INFOSEK 2024.
Srbska Alta pay ovira NLB-jev prevzem Addika
Ponudba največje slovenske banke je za Avstrijce finančno atraktivna, a opozarjajo na visok prag uspešnosti.