Neponovljiva strateška priložnost generacije

V nadaljevanju preberite:
Nasledstvo v družinskih podjetjih je pojav, ki ga proučujejo po vsem svetu. Generiran je z ustanavljanjem, rastjo in razvojem družinskih podjetij ter z biološkimi danostmi, minevanjem časa. V določenem trenutku svojega delovanja se zato vsako družinsko podjetje spopade z vprašanjem nasledstva, tako z vidika lastništva kakor tudi vodenja podjetja. Cilj medgeneracijskega nasledstva je ohraniti lastništvo in vodenje podjetja znotraj družine, pri tem zagotoviti nemoteno poslovanje in razvoj podjetja ter hkrati ohraniti harmonijo družine. Dr. Bojan Dolar je doktoriral iz družinskega nasledstva, v članku predstavlja izsledke svojih raziskav.
.Več iz rubrike
Smo razvojno naravnani in etični, zato je vseeno, če smo najmanjši
Romana Girandon, predsednica uprave Loterije Slovenije: Družbe brez smisla,ki bi presegal golo ustvarjanje dobička,v prihodnje ne bodo imele podpore skupnosti
Vaš novi dom vas čaka v kompleksu Schellenburg
Z novim letom sami sebe opominjamo na to, kar v življenju res šteje – vključno z našim domom.