National Geographic in STO skupaj vabita k odkrivanju Slovenije
Zasnovali so večkanalno digitalno kampanjo, ki bo potekala vse do 21. aprila.

Odpri galerijo
Slovenia - national geographic
Na kanalih vplivnega globalnega medija National Geographic poteka obsežna vsebinska digitalna kampanja o Sloveniji. Z video in fotografskim materialom jo izpostavlja kot zeleno, aktivno, zdravo, trajnosti zavezano destinacijo izjemnih naravnih in kulturnih lepot. Kampanja poteka v sodelovanju s STO.
National Geographic je medij, ki z ekipo vplivnežev skozi besedo ter video in fotografski material pripoveduje prepričljive in verodostojne zgodbe, ki jim zaupa na milijone sledilcev po vsem svetu. S svojimi zgodbami tudi aktivno spodbuja trajnostni odnos do okolja in trajnostni turizem, so zapisali na Slovenski turistični organizaciji (STO).
»Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma, k čemur so se zavezali vsi ključni deležniki slovenskega turizma, prav tako je na njem osnovana Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021. Da bi še okrepili zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji edinstvenih doživetij, je STO identificirala National Geographic kot enega najuglednejših medijev, ki kot specialist za tematiko naravne in kulturne dediščine ter doživetij v povezavi z njo dosega ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti,« je o kampanji povedala direktorica STO Maja Pak.
Skupaj so zasnovali večkanalno digitalno kampanjo, s katero bo STO na ključnih trgih slovenskega turizma okrepila zavedanje o Sloveniji kot deželi izrednih naravnih in kulturnih lepot, ki omogoča raznolika doživetja. »Dih jemajoča kulisa gora, bogastvo voda, odlična in pristna kulinarika, bogata vinorodna območja, edinstven podzemni svet so glavni protagonisti odličnih fotografij in videov, ki bodo v treh mesecih dosegli na milijone ljudi in jih navduševali za obisk Slovenije,« je ob pričetku kampanje še dodala Pakova.
Kampanja bo potekala do 21. aprila.
National Geographic je medij, ki z ekipo vplivnežev skozi besedo ter video in fotografski material pripoveduje prepričljive in verodostojne zgodbe, ki jim zaupa na milijone sledilcev po vsem svetu. S svojimi zgodbami tudi aktivno spodbuja trajnostni odnos do okolja in trajnostni turizem, so zapisali na Slovenski turistični organizaciji (STO).
»Trajnosten in odgovoren razvoj je temelj slovenskega turizma, k čemur so se zavezali vsi ključni deležniki slovenskega turizma, prav tako je na njem osnovana Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021. Da bi še okrepili zavedanje o Sloveniji kot zeleni destinaciji edinstvenih doživetij, je STO identificirala National Geographic kot enega najuglednejših medijev, ki kot specialist za tematiko naravne in kulturne dediščine ter doživetij v povezavi z njo dosega ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti,« je o kampanji povedala direktorica STO Maja Pak.
Skupaj so zasnovali večkanalno digitalno kampanjo, s katero bo STO na ključnih trgih slovenskega turizma okrepila zavedanje o Sloveniji kot deželi izrednih naravnih in kulturnih lepot, ki omogoča raznolika doživetja. »Dih jemajoča kulisa gora, bogastvo voda, odlična in pristna kulinarika, bogata vinorodna območja, edinstven podzemni svet so glavni protagonisti odličnih fotografij in videov, ki bodo v treh mesecih dosegli na milijone ljudi in jih navduševali za obisk Slovenije,« je ob pričetku kampanje še dodala Pakova.
Kampanja bo potekala do 21. aprila.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kar 2,5 %* letno? Redkost na slovenskem trgu, ki jo morate izkoristiti
AKTUALNO
Kam trenutno vlagajo denar najbolj izkušeni vlagatelji?
AKTUALNO
Umetna inteligenca bo oglaševanje obrnila na glavo
AKTUALNO
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
AKTUALNO