Najdražja nakupovalna ulica je v Milanu

V večnem dvoboju med evropskima modnima prestolnicama Parizom in Milanom za najdražjo nakupovalno ulico je glavno mesto Lombardije osvojilo novo točko. Po zadnjih podatkih nepremičninske družbe Cushman & Wakefield je Via Montenapoleone v Milanu dražja kot pa Elizejske poljane v Parizu.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Najemnine v butikih na milanski Via Montenapoleone so se letos v primerjavi z lanskim letom zvišale za 12,5 odstotka in se v povprečju gibljejo okoli 13.500 evrov na kvadratni meter na leto. Za najem trgovskih lokalov na Elizejskih poljanah je medtem treba v povprečju odšteti 13.255 evrov za kvadratni meter na leto, kar je podobno kot pred letom dni.

Prestižna milanska nakupovalna ulica se je tako z lanskega šestega mesta povzpela na četrto, Pariz pa je padel na peto mesto lestvice, ki jo na podlagi podatkov o višini najemnin v trgovinah na 451 najbolj priljubljenih nakupovalnih ulicah v 68 državah po vsem svetu sestavljajo pri Cushman & Wakefield.

Najdražja nakupovalna ulica na svetu ostaja Peta avenija v New Yorku, kjer je treba za najem lokala v povprečju odšteti 28.262 evrov na kvadratni meter letno. Na drugem mestu kljub 4,7-odstotnemu znižanju najemnin sledi Causeway Bay v Hongkongu, na tretje pa se je povzpela ulica Bond Street v Londonu. Na slednji so se višine najemnin v letu dni zvišale za 37,5 odstotka, je poročala avstrijska tiskovna agencija APA.

Več iz rubrike

Banka Slovenije zaradi tveganj uvaja ukrep za povečanje kapitala bank

S proticikličnim blažilnikom bodo banke morale v prihodnjih 12 mesecih zagotoviti več kapitala, ena od možnosti je tudi zadržanje dela letošnjih dobičkov.

Produktivnost se povečuje, a je napredek prepočasen

Naš prehod v inovacijsko podprto rast in krožno gospodarstvo bi moral biti hitrejši, največji manko je pri storitvah, temelječih na znanju, ugotavlja Umar.

»Pandemija je pokazala tako grde kot spodbudne plati človeštva«

Podjetje, ki se odziva na potrebe okolja in vrača družbi, je pripravljeno na nove izzive prihodnosti. In ta prihodnost bo digitalna in trajnostna.

Slovenska senatorka brani ameriške medije pred tehnološkimi velikani

ZDA pripravljajo zakonodajo, po zgledu avstralske, ki bo omejila tržno premoč Googla in Facebooka.