Nagrada za Slovenijo: Destinacija trajnostnega kulturnega turizma 2019
STO je v okviru letne konference Evropske mreže za kulturni turizem (ECTN 2019) v Španiji prevzela prvo nagrado ECTN 'Destination of Sustainable Cultural Tourism' Awards 2019 v kategoriji Inovacije in digitalizacija za hackathon »Kulturna pustolovščina na dlani«, ki je bil izveden septembra 2018, ob evropskem letu kulturne dediščine.
Odpri galerijo
Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije je ob tem povedala: »Zelo smo veseli nagrade Sloveniji za 'Destinacijo trajnostnega kulturnega turizma 2019' v kategoriji za inovativnost in digitalizacijo, ki smo je prejeli s strani Evropske mreže za kulturni turizem za projekt hackaton 'Kulturna pustolovščina na dlani'.
Ravno digitalizaciji, inovativnosti in trajnostni dajemo velik pomen, saj ključno prispevajo k večji atraktivnosti turistične ponudbe in učinkovitejšem trženju.
Razvoj tovrstne ponudbe še posebej spodbujamo prav v letih 2018 in 2019, ko je kultura osrednja tematika promocijskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije. Bogato slovensko kulturno dediščino želimo turistom približati tudi skozi virtualno izkušnjo in uporabo najširšega spektra podatkov. To je nagrada vseh partnerjev, saj smo v izvedbi projekta hackathon 'Kulturna pustolovščina na dlani' odlično sodelovali z Ministrstvom za javno upravo, Ministrstvom za kulturo ter tehnološkimi partnerji iz zasebnega sektorja.
Skupaj smo omogočili nastanek edinstvenih digitalnih zgodb kulturne dediščine, ki vodijo do inovativnih, personaliziranih in vključujočih turističnih doživetij.«
Nagrado je v imenu vseh udeleženih pri projektu Hackathon »Kulturna pustolovščina na dlani« 24. oktobra v Grenadi na slavnostni razglasitvi prevzela Morana Polovič s Slovenske turistične organizacije.
Pobudnik in glavni organizator Hackathona »Kulturna pustolovščina na dlani« hackathona je bilo Ministrstvo za javno upravo.
Slovenska turistična organizacija je k projektu pristopila na osnovi predhodnih izkušenj s prvim vseslovenskim turističnim hachathonom in potrebo po digitalizaciji kulturne dediščine in odigrala aktivno vlogo pri konceptu projekta.
Projekt je bil izveden skupaj z Ministrstvom za kulturo ter tehnološkimi partnerji, to je glavnima sponzorjema Microsoft in IBM ter partnerji GDI Ljubljana, Oracle, Xlab in Comtrade, Fakulteta za računalništvo in informatiko, Laboratorij za multimedijo in računalniško grafiko ter Filozofska fakulteta, oddelek za geografijo. Projekt je izvedel ABC Pospeševalnik.
Izveden je bil septembra 2018, ob evropskem letu kulturne dediščine v turizmu. Združil je 48 mladih programerjev, oblikovalcev, poznavalcev in ljubiteljev kulturne dediščine ter turizma, ki so imeli nalogo v omejenem času in na osnovi izzivov izdelati idejno zasnovo informacijske rešitve, ki bo preko vizualizacije odprtih podatkov (Open data) omogočila boljšo promocijo in doživetje slovenske kulturne dediščine v turizmu - izziv »Ustvariti digitalno zgodbo kulturne dediščine«.
Več o hackatlonu preberite TU.
Ravno digitalizaciji, inovativnosti in trajnostni dajemo velik pomen, saj ključno prispevajo k večji atraktivnosti turistične ponudbe in učinkovitejšem trženju.
Razvoj tovrstne ponudbe še posebej spodbujamo prav v letih 2018 in 2019, ko je kultura osrednja tematika promocijskih aktivnosti Slovenske turistične organizacije. Bogato slovensko kulturno dediščino želimo turistom približati tudi skozi virtualno izkušnjo in uporabo najširšega spektra podatkov. To je nagrada vseh partnerjev, saj smo v izvedbi projekta hackathon 'Kulturna pustolovščina na dlani' odlično sodelovali z Ministrstvom za javno upravo, Ministrstvom za kulturo ter tehnološkimi partnerji iz zasebnega sektorja.
Skupaj smo omogočili nastanek edinstvenih digitalnih zgodb kulturne dediščine, ki vodijo do inovativnih, personaliziranih in vključujočih turističnih doživetij.«
Nagrado je v imenu vseh udeleženih pri projektu Hackathon »Kulturna pustolovščina na dlani« 24. oktobra v Grenadi na slavnostni razglasitvi prevzela Morana Polovič s Slovenske turistične organizacije.
Pobudnik in glavni organizator Hackathona »Kulturna pustolovščina na dlani« hackathona je bilo Ministrstvo za javno upravo.
Slovenska turistična organizacija je k projektu pristopila na osnovi predhodnih izkušenj s prvim vseslovenskim turističnim hachathonom in potrebo po digitalizaciji kulturne dediščine in odigrala aktivno vlogo pri konceptu projekta.
Projekt je bil izveden skupaj z Ministrstvom za kulturo ter tehnološkimi partnerji, to je glavnima sponzorjema Microsoft in IBM ter partnerji GDI Ljubljana, Oracle, Xlab in Comtrade, Fakulteta za računalništvo in informatiko, Laboratorij za multimedijo in računalniško grafiko ter Filozofska fakulteta, oddelek za geografijo. Projekt je izvedel ABC Pospeševalnik.
Izveden je bil septembra 2018, ob evropskem letu kulturne dediščine v turizmu. Združil je 48 mladih programerjev, oblikovalcev, poznavalcev in ljubiteljev kulturne dediščine ter turizma, ki so imeli nalogo v omejenem času in na osnovi izzivov izdelati idejno zasnovo informacijske rešitve, ki bo preko vizualizacije odprtih podatkov (Open data) omogočila boljšo promocijo in doživetje slovenske kulturne dediščine v turizmu - izziv »Ustvariti digitalno zgodbo kulturne dediščine«.
Več o hackatlonu preberite TU.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.