Nadzorniki Gorenja še pred skupščino imenovali novo upravo
Člani uprave, ki jih je nadzorni svet imenoval pred zborom delničarjev, na katerem bodo imenovali nove nadzornike, bodo začeli mandat 20. julija, z izjemo Markovića, ki bo član uprave Gorenja od 1. septembra, so danes sporočili iz Gorenja.
Že januarja letos je Bobinac, ki je bil na mesto predsednika uprave Gorenja vnovič imenovan julija lani, sporočil, da v novo upravo ne bo več predlagal Branka Apata, ki ostaja v podjetju kot njegov pomočnik, in Petra Kukovice, ki bo svojo poklicno pot nadaljeval drugje.
Bobinac je ob imenovanju nove uprave povedal, da v Gorenju prav zdaj zaključujejo postopek, v katerem so v kitajski skupini Hisense našli "odličnega strateškega partnerja, s katerim bodo gradili stabilno prihodnost in zagotavljali rast Gorenja".
"Danes podjetje dobiva ekipo, ki bo znala in zmogla izkoristiti vse prednosti, ki jih strateški partner za skupino prinaša," je dejal Bobinac.
Za Bahuna je dejal, da izjemno prefinjen občutek za socialni dialog in usklajevanje različnih deležnikov znotraj skupine Gorenje, Debeljak pa je po njegovih besedah poleg zelo dobrega vodenja finančnega področja že pred leti zastavil celovit pristop k digitalizaciji v skupini Gorenje. Ta bo po Bobinčevih zagotovilih tudi v prihodnje ena ključnih usmeritev Gorenja, posebej v luči razvoja pametnih naprav in povezljivih aparatov.
Novinka Stanka Pejanović v upravo Gorenja prihaja iz Gorenja Beograd, kjer je bila zadnja štiri leta generalna direktorica ene največjih Gorenjevih družb v tujini. Pred prihodom v Gorenje je bila zaposlena v skupini Mercator, najprej kot direktorica podjetja Mercator-S, nato kot članica uprave, odgovorna za poslovanje v jugovzhodni Evropi.
Glede Pejanovićeve je Bobinac dejal, da je v Srbiji postavila kakovostne temelje za rast njihove srbske podružnice, pridobljene izkušnje pa bo v upravi uporabila za razvoj kadrov na mednarodni ravni ter razvoj in bolj učinkovito delovanje vseh podpornih služb na vseh trgih.
Tomaž Korošec je v skupini medtem zaposlen že več kot 20 let, zadnje leto kot svetovalec predsednika uprave skrbi za področje korporativne nabave, investicij in centralnega vzdrževanja. Pred tem je kot izvršni direktor skrbel za proizvodnjo ter po prevzemu skandinavske družbe Asko izpeljal po oceni vodstva Gorenja enega najzahtevnejših postopkov reorganizacije v skupini. Pod njegovim vodstvom je Gorenje tako preselilo pet tovarn med petimi različnimi državami in na ta način občutno zmanjšalo stroške poslovanja.
Koroščeve izkušnje ter njegovo ciljno usmerjenost bodo po Bobinčevih besedah izkoristili pri uresničevanju strateških načrtov, ki jih ima novi lastnik z Gorenjem. Poleg širitve proizvodnje na različnih Gorenjevih lokacijah so namreč področja tehnologij, razvoja ter nabave tista, na katerih bodo iskali največ sinergij s strateškim partnerjem.
Marković v Gorenje prihaja iz podjetja Philips Electronics North America, kjer je od leta 2015 vodil oddelek trženja za izdelke osebne nege. Po Bobinčevi oceni v podjetje prinaša svež veter, saj je poleg Evrope v zadnjih letih izkušnje nabiral tudi v Severni Ameriki. Poleg panoge po Bobinčevih besedah dobro pozna tudi prodajo in marketing blaga široke potrošnje.
Uprava bo imela v novi sestavi tudi nove zadolžitve. Debeljak bo pokrival področje financ, digitalizacije, oskrbne verige in netemeljnih dejavnosti. Bahun bo kot delavski direktor pokrival področje socialnega dialoga. Pejanovićeva bo članica uprave za kadrovske zadeve in bo pokrivala področje kadrov, organizacije, servisa in podpornih služb. Korošec bo odgovoren za področja tehnologije, proizvodnje, razvoja, oskrbe in investicij, Marković pa bo prevzel mesto člana uprave za prodajo in marketing in bo pokrival prodajo velikih in malih gospodinjskih aparatov vseh blagovnih znamk skupine Gorenje ter strateški marketing in dizajn.
Bobinac bo medtem poleg koordiniranja in vodenja uprave neposredno nadziral delo sekretariata uprave ter področji korporativnega komuniciranja in korporativne varnosti, v naslednjem mandatu pa bo osredotočen tudi na integracijo s strateškim partnerjem, iskanje sinergij podjetij ter strategijo razvoja blagovnih znamk.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.