Na Zlatem bobnu letos prijavljenih več kot 1000 del
Tudi letos sta Zlati boben in Mestna občina Ljubljana mlade ustvarjalce povabila na tradicionalno tekmovanje za mlade bobnarje. Slednji so na temo krepitve blagovne znamke Ljubljana - mesto za doživetja kulture in umetnosti prijavili kar 112 posterjev, so sporočili organizatorji festivala.
Prijavljena dela na 24. Zlati boben so iz 27 različnih držav ter 26 različnih agencijskih mrež, za nagrado golden dragon pa se bo potegovalo 117 neodvisnih agencij.
Največjo rast prejetih del beležijo iz Bolgarije (250 odstotkov več kot lani). Med vsemi 27 državami prijaviteljicami je največ del prijavila Rusija (20,8 odstotka od vseh prijavljenih del), kar je 42 odstotkov več kot lani. Sledi ji Turčija (14,1 odstotka od vseh prijavljenih del). Letos se v tekmo Zlatega bobna prvič podaja Italija.
Največ prijavljenih del v tekmovalni sekciji Najboljše delo imajo skupine A. Film (14,4 odstotka), B. Press (13,4 odstotka) ter skupina C. Out of Home (12,4 odstotka). V tekmovalni sekciji Najboljša praksa največ prejetih del beležimo v skupini S. Branded content & entertainment (7,4 odstotka), sledi ji skupina U. Public relations (7,2 odstotka).
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese