Na SOFu za agencijo leta izbrali agencijo Grey

Z zaključno prireditvijo, na kateri so razglasili prejemnike najprestižnejših nagrad, se je v Portorožu zaključil 26. Slovenski oglaševalski festival (SOF). Oglaševalska osebnost leta 2016 je postal Pavel Vrabec, oglaševalec leta pa Zavarovalnica Triglav. Najuspešnejša znamka leta 2016 je Laško, agencija leta pa agencija Grey.
Fotografija: Žiga Intihar
Odpri galerijo
Žiga Intihar

Priznanje SOF za najboljšo režijo avdiovizualnega oglasa je prejela Luna\TBWA z režiserjem Gregorjem Veselom, za najboljšo režijo zvočnega oglasa pa Javni zavod Kinodvor z režiserko Zalo Simčič. Priznanje za najboljšo fotografijo v oglaševanju je prejela agencija Bright Visuals z direktorjem fotografije Dominikom Isteničem, za najboljšo ilustracijo pa Hana Stupica.

Agencija Grey je prejela priznanje za najboljšo avtorsko glasbo - avtorji glasbe so Borka, EB King in Whynnel. Priznanje za najboljše tekstopisje je prejela agencija Luna\TBWA z avtoricama Vlasto Merc in Nejo Činkole. Najboljša mlada kreativca festivala, ki bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2017, sta Gregor Vuk in Boštjan Laznik.

Prejemnika priznanja za oglaševalsko osebnost leta je Slovenska oglaševalska zbornica sicer razglasila že minuli teden. Kot so zapisali, Pavel Vrabec aktivno prispeva k razvoju slovenske oglaševalske stroke pri praktično vseh oglaševalskih dogodkih.

Vrabec je na čelu Pro Plusa zadnjih osem let, vodenje pa je prevzel v času velikih sprememb poslovnega, medijskega in televizijskega sveta. Pri svojem delu stavi na intuicijo in s svojimi ključnimi odločitvami po mnenju upravnega odbora zbornice zagotavlja razvoj medija, ki je pomemben igralec v slovenskem oglaševanju.

Devetčlanski žiriji, ki je nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, je predsedoval svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli Gal Erbežnik, ki ima v oglaševanju več kot 20-letne izkušnje.

Velike nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah so prejeli:

  • v skupini A Celostne komunikacijske akcije Štartaj Slovenija (oglaševalec Spar Slovenija d.o.o., agencija Formitas BBDO)
  • v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini C Inovativne rešitve 2. januar (oglaševalec Infokart, agencija Pristop)
  • v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine Triglav (oglaševalec GEODETSKA UPRAVA REPUBLIKE SLOVENIJE, mag. Jurij Režek, agencija Taktik, Agencija za komunikacijski management)
  • v skupini E Neposredno komuniciranje Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey)
  • v skupini F Digitalno komuniciranje Triglav Drajv (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija Grey)
  • v skupini G Film je bila nagrajena serija del Laško DVOBOJ Stava, 1, 2, 3, 4, Zmaga (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini H Tiskani oglasi in plakati serija del Zlati boben 23 / Leteča riba, Zmajski pes, Veliki ptič  (oglaševalec Paideia d.o.o., agencija LUNA\TBWA)
  • v skupini I Radijsko komuniciranje Pivska napoved (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini J Oblikovanje Kocbek (oglaševalec Oljarna Kocbek, agencija VBG)
  • v skupini K Ambientalno oglaševanje velika nagrada ni bila podeljena
  • v skupini L Družbeno dobro Ne čakaj, postani darovalec (oglaševalec Slovenija-transplant, agencija AV Studio)

Zlate nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah so prejeli:

  • v skupini A Celostne komunikacijske akcije Laško DVOBOJ (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA) in Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey) in #MINIDENTITETA (oglaševalec BMW Slovenija (BMW Vertriebs GmbH – distribucija motornih vozil – Podružnica Ljubljana), agencija Sonce.net)
  • v skupini C Inovativne rešitve Pivska napoved (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA) in Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey)
  • v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine zlata nagrada ni bila podeljena
  • v skupini E Neposredno komuniciranje 2. januar (oglaševalec Infokart, agencija Pristop)
  • v skupini F Digitalno komuniciranje Cancer Bra (oglaševalec Palmers Textil AG, agencija Grey) in Donat Trump (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Pristop)
  • v skupini G Film #MaleZmage (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey) in Naj vas nič ne ustavi - nogometna pravljica (oglaševalec Telekom Slovenije, d.d., agencija Pristop)
  • v skupini H Tiskani oglasi in plakati Plaktivat - Potrošniški labirint (oglaševalec TAM-TAM d.o.o. / Plaktivat, agencija TAM-TAM d.o.o.) in Pogled skozi njihove oči (oglaševalec Slovenska filantropija, agencija Pristop)
  • v skupini I Radijsko komuniciranje In vino veritas (oglaševalec Tovarna Pivovarna d.o.o., agencija Zavod Radio Študent) in Zgodbovina (oglaševalec Javni zavod Kinodvor, agencija Zavod Radio Študent)
  • v skupini J Oblikovanje Zlati boben 23 (oglaševalec Paideia d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini K Ambientalno oglaševanje Živjo, v živo (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop)

Srebrne nagrade v posameznih tekmovalnih skupinah so prejeli:

  • v skupini A Celostne komunikacijske akcije Živjo, življenje (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop) in #MaleZmage (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini B Digitalne komunikacijske akcije Plažnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini C Inovativne rešitve Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) (oglaševalec Telekom Slovenije, d.d., agencija Pristop) in Laško DVOBOJ Interaktivna polica (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini D Oznamčene ali ustvarjene vsebine Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) (oglaševalec Telekom Slovenije, d.d., agencija Pristop) in Zlatko Ribica (oglaševalec Nova KBM, agencija Pristop)
  • v skupini E Neposredno komuniciranje Laško DVOBOJ Interaktivna polica (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini F Digitalno komuniciranje #MINIDENTITETA (oglaševalec BMW Slovenija (BMW Vertriebs GmbH – distribucija motornih vozil – Podružnica Ljubljana), agencija Sonce.net), Zlatko Ribica (oglaševalec Nova KBM, agencija Pristop), Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey) in Laško DVOBOJ Interaktivna polica (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Luna\TBWA)
  • v skupini G Film Povodni mož (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop) in Velikanski maček (oglaševalec Tajfun, agencija Studio Virc d.o.o.)
  • v skupini H Tiskani oglasi in plakati serija del Spojler in Prečka (oglaševalec Mič Styling, agencija Yin + Young) in serija del Babica in Svinčnik (oglaševalec Spominčica – Alzheimer Slovenija – Slovensko združenje za pomoč pri demenci, agencija Pristop)
  • v skupini I Radijsko komuniciranje Pravljica (oglaševalec Zavod Radio Študent, agencija Zavod Radio Študent), Artikulacija (oglaševalec Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, agencija Val 202, Radio Slovenija)
  • v skupini J Oblikovanje Programske knjižice LGL (oglaševalec Lutkovno gledališče Ljubljana, agencija Futura DDB d.o.o.), Živjo, dizajn (oglaševalec Pivovarna Laško Union d.o.o., agencija Pristop) in Lahkonočnice (oglaševalec Si.mobil, agencija Grey)
  • v skupini K Ambientalno oglaševanje Belinka Tophybrid (oglaševalec Helios Domžale, d.o.o., agencija Fini oglasi d.o.o.), Coca-Cola soba (oglaševalec Coca-Cola Slovenija, agencija Mayer McCann), Senzorične degustacije (oglaševalec Mlekarna Celeia, agencija Pristop)

Več iz rubrike