Na javnem naročilu za nakup vlakov prispela zgolj ponudba družbe Stadler Polska
V tretje gre rado, pravi pregovor – in tako so na Slovenskih železnicah po dveh prestavitvah roka za oddajo le pričakali odpiranje. Žal le ene ponudbe, ki pa - brez dedeveja je 169.994.500 evrov - za 13 odstotkov presega okvirno pričakovanih 150 milijonov evrov. Razpisna komisija SŽ bo odgovor ponudniku pripravila najkasneje v zakonskem, 90-dnevnem roku.
Za ostale velike evropske dobavitelje, kot sta na primer Bombardier in Siemens, ki je SŽ pred dobrim desetletjem in pol dobavil skupaj 10 dvočlenskih in 20 tričlenskih desirojev, je naročilo manj kot tridesetih kosov garnitur po vrsti vlaka po oceni poznavalcev preprosto – premajhno. Tudi sedanja Stadlerjeva ponudba zna biti censko posledica premajhnega naročila in treh različnih tipov. In prav cena se že takoj ponuja kot razlog za morebitno razveljavitev naročila.
Slovenske železnice, oziroma njena odvisna družba SŽ – Potniški promet so letos z vlado sklenile pogodbo o opravljanju obvezne gospodarske javne službe (OGJS) najmanj do leta 2031. Pogodba vključuje tudi nakup novih potniških garnitur.
Javno naročilo SŽ se glasi za deset dvopodnih tričlenskih enonapetostnih elektromotornih garnitur z enosmerno nazivno napetostjo 3 kV, deset enopodnih štiričlenskih tronapetostnih elektromotornih garnitur s tremi nazivnimi napetostmi 3 kV, 15 kV in 25 kV ter pet enopodnih dizel-elektro motornih oziroma dizel-hidravličnih garnitur.
Več na Delo.si
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese