Na Eurobasketu promocija slovenskega turizma in poslovno srečanje
Evropsko prvenstvo v košarki za moške je nova priložnost, da se Slovenija javnosti predstavi kot butična turistična destinacija za aktiven oddih na prostem in kot destinacija za priprave vrhunskih športnikov. Slovenska turistična organizacija (STO) je med drugim pripravila nov promocijski video, pripravlja pa tudi poslovno srečanje.
STO je v sodelovanju Košarkarsko zvezo Slovenije (KZS) in partnerji slovenskega turističnega gospodarstva ob eurobasketu pripravila številne aktivnosti za promocijo Slovenije ter znamke I Feel Slovenia.
Dogodek je za promocijo Slovenije še toliko bolj pomemben, ker so oči svetovne športne javnosti uprte v slovensko reprezentanco, ki je aktualni evropski prvak iz Istanbula 2017, obenem pa se lahko pohvali z zvezdnikom Luko Dončićem.
"Slovenski športniki s svojimi nastopi na največjih svetovnih in evropskih tekmovanjih gradijo odlične temelje za promocijo Slovenije," je pred današnjo prvo tekmo slovenske reprezentance navedla direktorica STO Maja Pak.
Izpostavila je partnerstvo STO in KZS, s katerim komunikacijsko nadgrajujejo športne dosežke in krepijo ugled Slovenije kot zelene turistične destinacije za aktiven oddih na prostem in kot odlične destinacije za priprave športnikov. Osrednji del partnerstva je vzajemna komunikacija na digitalnih kanalih, brendiranje navijačev ter poslovni dogodek v Kölnu 5. septembra.
"Veseli nas, da komunikacijo na digitalnih kanalih ob začetku prvenstva začenjamo s posebnim video povabilom v Slovenijo. Posneli smo ga s člani košarkarske reprezentance in akrobatsko skupino Dunking Devils, ki preko vrhunskih video posnetkov in atraktivnih akrobatskih akcij s košarkarji vabijo v domovino aktualnih evropskih košarkarskih prvakov," je dodala Pakova.
"Hvaležni smo, da smo v letu 2022 okrepili sodelovanje z STO in da bomo skupaj s ponosom predstavljali Slovenijo na prihajajočem košarkarskem evropskem prvenstvu, na katerem ima naša članska izbrana vrsta visoke ambicije. Prav tako pa nas veseli, da bo Košarkarska zveza Slovenije s pomočjo STO nadaljevala svojo ambasadorsko vlogo, ki jo reprezentanti in reprezentantke naše države opravljajo že vrst let," pa je navedel predsednik KZS Matej Erjavec.
Eden od najodmevnejših mednarodnih športnih dogodkov te jeseni bo potekal med 1. in 18. septembrom v štirih državah - v Nemčiji, Italiji, Gruziji in na Češkem. Slovenska reprezentanca bo skupinski del igrala v Kölnu proti reprezentancam Francije, Madžarske, Litve, Bosne in Hercegovine ter gostiteljice Nemčije, nadaljevanje izločilnih bojev pa bo potekalo v Berlinu.
V Kölnu bo košarkarske navdušence vabilo slovensko navijaško središče, ki bo v znamenju znamke I feel Slovenia.
STO bo 5. septembra, na predvečer tekme med Slovenijo in gostiteljico Nemčijo, pripravila tudi poslovno srečanje slovenskega in nemškega turističnega gospodarstva, so še dodali na nacionalni turistični organizaciji.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.