Predstavitvena informacija
Moje, vaše, čigavo?
Upravljanje osebnih podatkov v času digitalnih identitet
Odpri galerijo
Že ob prihodu na svet imamo vsi prebivalci planeta Zemlja v zibelko položeno množico različnih identitet. Kot sinovi in hčere, vnuki, bratranci, prebivalci svojega mesta, državljani svoje države, identitetno nas zaznamujejo religija, pogosto barva kože, jezik.
V vsakdanjih socialnih interakcijah svoje vedenje v mnogočem prilagajamo pričakovanjem, ki jih ustvarjajo naše identitete. S sosedi se pogovarjamo drugače kot z davčnim uradnikom, s prijatelji delimo skrivnosti, ki jih morda ne zaupamo družinskim članom.
Tudi naša spletna identiteta ni homogena. Lahko bi celo trdili, da smo na spletu identitetno še bolj razpršeni kot v »resničnem« življenju. Družbena omrežja vedo za našo spletno socialno identiteto. Spletni trgovci nas dobro poznajo kot kupce. Naša gesla in osebni podatki še vedno plavajo po vseh mogočih kotičkih interneta.
Delitev osebnih podatkov nam omogoča boljše storitve
Kot uporabniki na spletu delimo vse več osebnih podatkov, vendar se hkrati vedno bolj zavedamo, čemu to počnemo in kako z njimi odgovorno in primerno ravnati. Kot so v svoji lanski raziskavi ugotovili pri Ciscu, dobro vemo, da si tako omogočamo dostop do boljših storitev, uporabe bolj personaliziranih produktov in učinkovitejših rešitev v zasebnem in poslovnem življenju.
Še bolj pomenljiva pa je ugotovitev, da bi bilo kar 32 % uporabnikov pripravljenih ukrepati, če bi odkrili, da podjetja njihove podatke zlorabljajo. To je pomemben indikator, da se uporabniki pomikamo od golega zavedanja o pomenu transparentnosti pri upravljanju z osebnimi podatki k vedno bolj aktivnim oblikam spremljanja njihove obdelave.
Visoka pričakovanja uporabnikov pri rešitvah e-identitete
Podjetja, kot je Rekono, ki se ukvarjajo z rešitvami digitalne identitete, se torej soočajo z izjemno visokimi pričakovanji svojih uporabnikov, saj se ti zavedajo, da so osebni podatki njihova last, podjetja pa jih imajo zgolj na izposojo in v upravljanju.
Jasne in odgovorne politike upravljanja digitalnih identitet in nanje vezanih osebnih podatkov bodo posledično postajale vedno bolj konkurenčna prednost podjetij. So vaši pogoji upravljanja osebnih podatkov nejasni? Uporabniki morda že pogledujejo proti konkurenci.
Moje, vaše, čigavo - na to vam lahko brez ovinkarjenja odgovorijo v podjetju Rekono.
www.rekono.si
Objavo vsebine omogoča Bankart d.o.o.
V vsakdanjih socialnih interakcijah svoje vedenje v mnogočem prilagajamo pričakovanjem, ki jih ustvarjajo naše identitete. S sosedi se pogovarjamo drugače kot z davčnim uradnikom, s prijatelji delimo skrivnosti, ki jih morda ne zaupamo družinskim članom.
Tudi naša spletna identiteta ni homogena. Lahko bi celo trdili, da smo na spletu identitetno še bolj razpršeni kot v »resničnem« življenju. Družbena omrežja vedo za našo spletno socialno identiteto. Spletni trgovci nas dobro poznajo kot kupce. Naša gesla in osebni podatki še vedno plavajo po vseh mogočih kotičkih interneta.
Delitev osebnih podatkov nam omogoča boljše storitve
Kot uporabniki na spletu delimo vse več osebnih podatkov, vendar se hkrati vedno bolj zavedamo, čemu to počnemo in kako z njimi odgovorno in primerno ravnati. Kot so v svoji lanski raziskavi ugotovili pri Ciscu, dobro vemo, da si tako omogočamo dostop do boljših storitev, uporabe bolj personaliziranih produktov in učinkovitejših rešitev v zasebnem in poslovnem življenju.
Še bolj pomenljiva pa je ugotovitev, da bi bilo kar 32 % uporabnikov pripravljenih ukrepati, če bi odkrili, da podjetja njihove podatke zlorabljajo. To je pomemben indikator, da se uporabniki pomikamo od golega zavedanja o pomenu transparentnosti pri upravljanju z osebnimi podatki k vedno bolj aktivnim oblikam spremljanja njihove obdelave.
Visoka pričakovanja uporabnikov pri rešitvah e-identitete
Podjetja, kot je Rekono, ki se ukvarjajo z rešitvami digitalne identitete, se torej soočajo z izjemno visokimi pričakovanji svojih uporabnikov, saj se ti zavedajo, da so osebni podatki njihova last, podjetja pa jih imajo zgolj na izposojo in v upravljanju.
Jasne in odgovorne politike upravljanja digitalnih identitet in nanje vezanih osebnih podatkov bodo posledično postajale vedno bolj konkurenčna prednost podjetij. So vaši pogoji upravljanja osebnih podatkov nejasni? Uporabniki morda že pogledujejo proti konkurenci.
Moje, vaše, čigavo - na to vam lahko brez ovinkarjenja odgovorijo v podjetju Rekono.
www.rekono.si
Objavo vsebine omogoča Bankart d.o.o.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.