Predstavitvena informacija

Moje, vaše, čigavo?

Upravljanje osebnih podatkov v času digitalnih identitet
Fotografija: Kakovostna vzmetnica za zakonsko posteljo lahko hitro stane tudi več kot povprečna slovenska plača, zato bo marsikateri kupec za njen nakup najel potrošniški kredit. In zakaj si ne bi vso potrebno dokumentacijo za kredit uredili kar na licu mesta preko mobilnega telefona – po možnosti medtem, ko v trgovini še preizkušamo našo bodočo vzmetnico. FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
Kakovostna vzmetnica za zakonsko posteljo lahko hitro stane tudi več kot povprečna slovenska plača, zato bo marsikateri kupec za njen nakup najel potrošniški kredit. In zakaj si ne bi vso potrebno dokumentacijo za kredit uredili kar na licu mesta preko mobilnega telefona – po možnosti medtem, ko v trgovini še preizkušamo našo bodočo vzmetnico. FOTO: Shutterstock

Že ob prihodu na svet imamo vsi prebivalci planeta Zemlja v zibelko položeno množico različnih identitet. Kot sinovi in hčere, vnuki, bratranci, prebivalci svojega mesta, državljani svoje države, identitetno nas zaznamujejo religija, pogosto barva kože, jezik.

V vsakdanjih socialnih interakcijah svoje vedenje v mnogočem prilagajamo pričakovanjem, ki jih ustvarjajo naše identitete. S sosedi se pogovarjamo drugače kot z davčnim uradnikom, s prijatelji delimo skrivnosti, ki jih morda ne zaupamo družinskim članom. 

Tudi naša spletna identiteta ni homogena. Lahko bi celo trdili, da smo na spletu identitetno še bolj razpršeni kot v »resničnem« življenju. Družbena omrežja vedo za našo spletno socialno identiteto. Spletni trgovci nas dobro poznajo kot kupce. Naša gesla in osebni podatki še vedno plavajo po vseh mogočih kotičkih interneta. 

Naj spletne storitve postanejo sinonim za brezskrbni in prijetni del dneva. FOTO: Shutterstock
Naj spletne storitve postanejo sinonim za brezskrbni in prijetni del dneva. FOTO: Shutterstock


Delitev osebnih podatkov nam omogoča boljše storitve
Kot uporabniki na spletu delimo vse več osebnih podatkov, vendar se hkrati vedno bolj zavedamo, čemu to počnemo in kako z njimi odgovorno in primerno ravnati. Kot so v svoji lanski raziskavi ugotovili pri Ciscu, dobro vemo, da si tako omogočamo dostop do boljših storitev, uporabe bolj personaliziranih produktov in učinkovitejših rešitev v zasebnem in poslovnem življenju.

Še bolj pomenljiva pa je ugotovitev, da bi bilo kar 32 % uporabnikov pripravljenih ukrepati, če bi odkrili, da podjetja njihove podatke zlorabljajo. To je pomemben indikator, da se uporabniki pomikamo od golega zavedanja o pomenu transparentnosti pri upravljanju z osebnimi podatki k vedno bolj aktivnim oblikam spremljanja njihove obdelave. 

Podjetje Rekono skrbi za razvoj in upravljanje digitalnih identitet in s svojo edinstveno rešitvijo izstopa po tem, da podpira možnost preverjanja pristnosti z močno avtentikacijo SCA v skladu z veljavno zakonodajo eIDAS in PSD2.  FOTO: Shutterstock
Podjetje Rekono skrbi za razvoj in upravljanje digitalnih identitet in s svojo edinstveno rešitvijo izstopa po tem, da podpira možnost preverjanja pristnosti z močno avtentikacijo SCA v skladu z veljavno zakonodajo eIDAS in PSD2.  FOTO: Shutterstock


Visoka pričakovanja uporabnikov pri rešitvah e-identitete
Podjetja, kot je Rekono, ki se ukvarjajo z rešitvami digitalne identitete, se torej soočajo z izjemno visokimi pričakovanji svojih uporabnikov, saj se ti zavedajo, da so osebni podatki njihova last, podjetja pa jih imajo zgolj na izposojo in v upravljanju.
Jasne in odgovorne politike upravljanja digitalnih identitet in nanje vezanih osebnih podatkov bodo posledično postajale vedno bolj konkurenčna prednost podjetij. So vaši pogoji upravljanja osebnih podatkov nejasni? Uporabniki morda že pogledujejo proti konkurenci.
Moje, vaše, čigavo - na to vam lahko brez ovinkarjenja odgovorijo v podjetju Rekono.

www.rekono.si

Objavo vsebine omogoča Bankart d.o.o. 
 

Več iz rubrike