Mladi po Ljubljani z novim zemljevidom Use-it
Zemljevid je dostopen v tiskani obliki v Turistično-informacijskem centru Ljubljana, Info centru Škuc, ljubljanskih mladinskih hotelih in lokalih, na spletni strani Use-it Europe ter kot aplikacija Use-it za pametne telefone. Projekt izdelave zemljevida sta podprla Turizem Ljubljana in urad za mladino ljubljanske mestne občine.
"Ključna dejavnika, ki zemljevide Use-it ločita od preostalih komercialnih zemljevidov, sta njegova vsebina in videz, saj ga ustvarjajo in oblikujejo mladi, ki v Ljubljani živijo, študirajo, delajo in z njo prebivajo," pojasnjujejo v mreži, ki je zemljevid pripravila. Njihov namen je predstaviti mesto in življenje na način, kot ga vidijo in živijo domačini, ter mladim popotnikom omogočiti dostop do brezplačnih informacij, ki jih potrebujejo ob obisku mesta.
Zloženka s tlorisom in komentarji deluje kot mestni vodič, ki uporabniku daje priporočila o mestnem dogajanju, o uporabi javnega prometa, o najbolj priljubljenih lokacijah domačinov ter pogostih in malo manj pogostih navadah meščanov. "Vsebina je igriva in z lahkoto pritegne pozornost tako mladih kot tudi malce starejših turistov v Ljubljani," so dodali.
Use-it je mreža neodvisnih lokalnih pobud, ki upoštevajo vrednote krovne evropske organizacije Use-it Europe. Načini izbora in podajanja vsebin so dogovorjeni na nivoju mreže in so usmerjeni v nizkocenovno ponudbo turističnih zmogljivosti, zanimivih mest za mlade popotnike ter druge turistične, kulturne, zgodovinske in prostočasne zanimivosti. Vse lokalne pobude objavljajo brezplačne zemljevide, večina jih ima svojo Facebook stran, nekatere pa imajo tudi svojo spletno stran ali celo pisarno za mlade popotnike.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Mercator odstopil od nakupa Tuša
Za to se je domnevno odločil, ker mu v letu dni ni uspelo pridobiti odobritve transakcije pri pristojnem varuhu konkurence.