Microsoft bo okrepil časopisno dejavnost
Ljudje v poplavi svetovnih novic na spletu še vedno želijo vedeti več o njihovi skupnosti, družabni mediji in digitalne novice pa temu področju namenjajo manj pozornosti. Tudi dejavnost tiskanja časopisov je po mnenju ameriških založnikov v upadu. Ljudje imajo sicer radi lokalne novice, a vse manj časa in denarja namenjajo lokalnim tiskanim medijem.
Prihodki se tam stalno zmanjšujejo, kar vodi k nižjim proračunom, k manjšemu številu novinarjev, ki pišejo kvalitetne zgodbe in manj razlogov za nakup papirnatega vira informacij. Govorimo o začaranem krogu, katerega se želijo časopisne hiše čim prej rešiti.
Korak bližje k rešitvi je medijska hiša Pacific Northwest
Združili se bodo z Microsoftom in poskusili nekaj novega. Microsoft bo v sodelovanju s Pioneer News Group iz Seattla poskrbel za simbiozo spletnih in tiskanih izdaj 23 časopisov po ZDA. 15 dolarjev mesečno (naročnina za najmanj eno leto) bodo bralci odšteli za Windowsovo tablico, preko katere bodo dostopali do svežih in lokalnih novic, ob koncu tedna pa bodo dobili za ta denar tudi tiskan časopis. Do novic bodo dostopali tudi preko platforme iOS ali Android, saj bo dotična aplikacija uReporter kanal za dostop do novic.
Nova bralna kultura
Microsoft pravi, da je njihov cilj "ustvariti nov ekosistem, temelječ na skupnosti lokalnih prebivalcev in podjetij, ki bo stopil ob bok globalnim medijskim stranem, v središču pa bo imel kljub digitalni komponenti spodbujanje tiskanih časopisov."
Poroka časopisa in digitalnih novic naj bi oba medija ohranila pri življenju. "Ljudje še vedno gledajo na časopis kot na zelo pomemben medij, obenem pa želijo bolj interaktivno izkušnjo," je povedal direktor Pioneerja, Eric Johnston.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.