Mesta brez prometnih zamaškov? Ni več utopija!
Virtualni dogodek City as a Lab – Mobilnost 2020 bo v torek 15. in v sredo 16. septembra prinašal vse odgovore na izzive prihodnosti na področju mobilnosti. In ne le to. Združil in povezal bo vsa znanja z vseh kontinentov, z vseh časovnih pasov, z vseh kultur. Zato ste vabljeni, da prihodnost z Medijsko hišo Delo in podjetjem AV Living Lab ustvarjate tudi vi.
Odpri galerijo
Prihodnost trka na vrata. Mnoga podjetja po svetu skušajo razviti flote najmodernejših avtonomnih električnih prevoznih sredstev, tudi avtobusov, ki bi lahko prinesla povsem novo dobo urbane mobilnosti.
V Dohi so že lani podpisali projekt Qatar Mobility, ki naj bi zaživel leta 2022, s čimer ne zasledujejo le cilja trajnostne, ampak tudi komercialne uvedbe avtobusov in avtobusnih prevozov ter seveda bistveno zmanjšanje vse bolj ekološko obremenjujočega prometa. Za uresničitev tega projekta so v Katarju k sodelovanju spodbudili različne blagovne znamke kot so Volkswagen, Scania, MOIA in AID-Autonomous Intelligent Driving.
Omenjeni projekt je kamen v mozaiku vse bolj razvijajočega se področja mobilnosti, ki sega do izzivov gospodarske rasti, družbenega razvoja in upravljanja okolja, opredeljenih kot del globalne vizije bolj zdravega planeta.
Henrik Henriksson, predsednik in izvršni direktor Scanie je lani ob podpisu tega ne več tako futurističnega projekta dejal, da je »cilj Scanie usmeriti k trajnostnemu prometu, pri čemer bosta tehnološki in infrastrukturni napredek električnih in avtonomnih vozil ključna dejavnika te spremembe. Kar zadeva prevoz oseb, je pomembna tudi večja stopnja skupne rabe. Z napredkom avtonomnega prevoza, pa bo enostavneje uvesti več prožnosti tudi pri skupnem prevozu ljudi.«
Je odličen poznavalec področja razvoja avtonomnega transporta, ki se zaveda nujnosti povezovanja različnih področji za uresničitev vožnje brez voznika v prihodnosti. Razkril nam bo nekaj odličnih rešitev na področju avtonomne vožnje.
Vabljeni na virtulano konferenco City as a Lab!
V Dohi so že lani podpisali projekt Qatar Mobility, ki naj bi zaživel leta 2022, s čimer ne zasledujejo le cilja trajnostne, ampak tudi komercialne uvedbe avtobusov in avtobusnih prevozov ter seveda bistveno zmanjšanje vse bolj ekološko obremenjujočega prometa. Za uresničitev tega projekta so v Katarju k sodelovanju spodbudili različne blagovne znamke kot so Volkswagen, Scania, MOIA in AID-Autonomous Intelligent Driving.
Omenjeni projekt je kamen v mozaiku vse bolj razvijajočega se področja mobilnosti, ki sega do izzivov gospodarske rasti, družbenega razvoja in upravljanja okolja, opredeljenih kot del globalne vizije bolj zdravega planeta.
Henrik Henriksson, predsednik in izvršni direktor Scanie je lani ob podpisu tega ne več tako futurističnega projekta dejal, da je »cilj Scanie usmeriti k trajnostnemu prometu, pri čemer bosta tehnološki in infrastrukturni napredek električnih in avtonomnih vozil ključna dejavnika te spremembe. Kar zadeva prevoz oseb, je pomembna tudi večja stopnja skupne rabe. Z napredkom avtonomnega prevoza, pa bo enostavneje uvesti več prožnosti tudi pri skupnem prevozu ljudi.«
Projekt sredi puščavske dežele ni edina zgodba svetovne napredne mobilnosti. O tem se lahko prepričate v torek in sredo na virtualnem dogodku City as a Lab, ki ga pripravljamo v sodelovanju s podjetjem AV Living Lab v Medijski hiši Delo. Nastopil bo tudi predstavnik omenjenega podjetja Scania in sicer eden glavnih inovatorjev Rodrigo Caetano.
Je odličen poznavalec področja razvoja avtonomnega transporta, ki se zaveda nujnosti povezovanja različnih področji za uresničitev vožnje brez voznika v prihodnosti. Razkril nam bo nekaj odličnih rešitev na področju avtonomne vožnje.
Vabljeni na virtulano konferenco City as a Lab!
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese