Mercatorjev trgovski center v Beogradu kupuje srbska družba MPC
Kot še poudarjajo v Mercatorju, konkretnih projektov skladno z dogovorom nobena stran ne komentira. "Ko in če bodo projekti končani, podpisani, bo Mercator predstavil vse podrobnosti," so dodali.
Podatki o ciljih monetizacije nepremičnin so postali javni s predstavitvijo projekta vzdržnosti poslovanja, ki predvideva, da bo Mercator v obdobju do leta 2022 ustvaril za 650 milijonov evrov prostega denarnega toka, od tega za okoli 320 milijonov evrov iz projekta monetizacije. Ključni cilj monetizacije je znižanje zadolženosti skupine Mercator.
Medtem ko v Mercatorju o konkretnih poslih molčijo, pa časnik Blic piše, da je nakup Mercatorjevega beograjskega trgovskega centra s strani skupine MPC že odobril srbski varuh konkurence.
Trgovski center Mercator so odprli leta 2002, takrat je veljal za največji Mercatorjev objekt. Meri 22.000 kvadratnih metrov, v njem pa je skoraj 70 trgovin. Mercator je trgovski center v Beogradu leta 2012 obnovil.
Skupina MPC Petra Matića je znana po gradnji in upravljanju z nepremičninami, med drugim upravlja z največjim srbskim nakupovalnim centrom Ušće in objektom Immo Outlet, ki je v strogem centru Beograda. MPC ima tudi številne poslovne prostore v Beogradu in trgovske centre drugje po Srbiji.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese