Mercator v letu 2017 ob manj prihodkih nadaljuje z investiranjem

Skupina Mercator bo po načrtih leta 2017 ustvarila 2,4 milijarde evrov oz. manj od ocen za letos, kar je posledica odprodaje specializiranih programov tekstila in športnih izdelkov v letošnjem letu.
Fotografija: Blaž Samec
Odpri galerijo
Blaž Samec

Prihodnje leto bo v znamenju investicij, glavna bo logistično distribucijski center v Ljubljani, katerega odprtje je predvideno v letu 2019. Mercator bo sicer največ naložbenega denarja namenil ravno Sloveniji, namreč 72 odstotkov načrtovanih celotnih sredstev.

Mercator bo ob neupoštevanju sredstev za logistično distribucijski center v Ljubljani vlagal tudi v prenove in investicijsko vzdrževanje obstoječih prodajaln ter širitev maloprodajnih zmogljivosti. V ospredju bodo prenove manjših prodajnih formatov, t.i. supermarketov in sosedskih prodajaln, načrtovanih pa je tudi nekaj preureditev večjih trgovin in novogradenj.

"Glavna Mercatorjeva usmeritev ostaja osredotočenost na zadovoljevanje potreb sodobnega potrošnika in zagotavljanje cenovno ugodnih nakupov. Ključne ciljne naloge so zato usmerjene k nadaljnjemu izboljševanju Mercatorjeve cenovne percepcije in k povečanju privlačnosti ponudbe za zadržanje obstoječih ter pridobivanje novih kupcev," so poudarili.

Tako bodo še naprej krepili sistem zvestobe Pika kartice, vpetost v lokalno okolje, ponujali bodo svežo in lokalno ponudbo. Z izborom izdelkov po ugodnih cenah bodo še naprej potrošnikom nudili največ za njihov denar, najboljšo storitev in najboljšo izbiro izdelkov za vsakdanjo rabo.

Skupina Mercator je leto 2015 končala z 2,6 milijarde evrov prihodkov, 61,5 milijona evrov dobička iz poslovanja in 20,2 milijona evrov čistega dobička. Trgovec je letos v luči strategije osredotočanja na osnovno dejavnost v Sloveniji odprodal nekaj dejavnosti, med drugim Modiano in Intersport.

Več iz rubrike