Mercator se vrača na trg Bosne in Hercegovine

Upniški odbor Agrokorja je na današnji seji sprejel zaveze o prestrukturiranju Konzuma BH, ki bo v prihodnje upravljal 156 svojih trgovin. Prestrukturiranje Konzuma BH ne predvideva Mercatorjevega prevzema obveznosti Konzuma BH, so zapisali v Mercatorju.
Mercator bo v skladu z dogovorom v svoje upravljanje ponovno prevzel 83 trgovin. Integracija po prevzemu Mercatorja je sicer povzročila padec prometa in s tem neposredno negativno vplivala na poslovno učinkovitost maloprodajne dejavnosti na trgu BiH, so zapisali v trgovcu.
Mercator je sicer v zadnjem obdobju pripravil več scenarijev razvoja dejavnosti trgovine. Koncept, ki ga je danes sprejel Agrokorjev upniški odbor, pomeni predvsem, da Mercator v BiH ne bo prevzemal nobenih obveznosti Konzuma, so izpostavili.
Mercator bo po tržnih cenah odkupil opremo in zaloge v svojih trgovinah in s tem v veliki meri rešil izzive glede obstoječih terjatev do Konzuma BH. Kot so še zapisali, je Mercator v zadnjem obdobju intenzivno pripravljal projekt, saj mora urediti razmerja z dobavitelji, zaposlenimi, urediti logistiko in vrsto drugih aktivnosti.
V Mercatorju so še zapisali, da njihov ponovni vstop na tržišče BiH pomeni tudi poslovno priložnost za slovenske dobavitelje, katerih blagovne znamke so na trgu prepoznane kot visoko kakovostne.
Pri sodelovanju z lokalnimi in regijskimi dobavitelji Mercator ne pričakuje težav, tudi zaradi tega, ker je upniški odbor Agrokorja sprejel zaveze v zvezi z dokapitalizacijo in likvidnostjo Konzuma BH, so še sporočili.
Več iz rubrike
Dva tisoč novih na leto, sto tisoč v voznem parku
Posel težkih tovornjakov v Sloveniji obvladuje sedem ali osem znamk. Še vedno skoraj vsi dizelski, električnih letos deset.
Trajnost je odgovor tudi na nihanje cen energije
Povečal se je delež podjetij, ki merijo ogljični odtis, zmanjšal pa se je delež podjetij, ki postavljajo cilje razogljičenja.