McDonalds zaradi davčne reforme z nižjim dobičkom

Ameriška veriga restavracij s hitro prehrano McDonalds je v zadnjem lanskem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem leto prej prodajo izboljšala za 5,5 odstotka. Prihodki so se zaradi prodaje nekaterih restavracij kljub temu znižali, nižji pa je bil tudi dobiček, ki se je zaradi davčne reforme zmanjšal za 41 odstotkov na 698,7 milijona dolarjev.
Fotografija: Tadej Regent
Odpri galerijo
Tadej Regent

Prihodki so se po poročanju francoske tiskovne agencije AFP v zadnjem lanskem četrtletju zmanjšali za 11 odstotkov na 5,3 milijarde dolarjev (4,25 milijarde evrov), čisti dobiček pa za 41 odstotkov na 698,7 milijona dolarjev (559,8 milijona evrov).

Padec prihodkov v družbi pripisujejo prodaji nekaterih svojih restavracij franšiznim podjetjem, nižji dobiček pa dodatnim davčnim odhodkom v višini 700 milijonov dolarjev, ki so posledica decembra sprejete davčne reforme v ZDA. Ta bo poslovne rezultate McDonaldsa po ocenah družbe dolgoročno izboljšala, saj je tokratni odhodek enkratne narave.

Prodaja se je najbolj okrepila na Kitajskem, in sicer za štiri odstotke.

Več iz rubrike