McCann na oglaševalskem prestolu Zlatega bobna
S podelitvijo nagrad se je v petek zaključil mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice od srede potekal v Portorožu. Za najboljšo agencijsko mrežo so razglasili McCann Worldgroup, za najboljšo agencijo pa McCann Bukarešta. Podeljenih je bilo 26 zlatih, 50 srebrnih in 12 velikih nagrad.
Agencija McCann Bukarešta je prejela nagrado v sekciji Kaj za kampanjo Bihor Couture v skupini F. Doseg, nagrado za najboljše delo sekcije zakaj pa agencija DDB Španija za Najti Farino, prijavljeno v skupini W. Inovativnost. Agencija 180heartbeats+JvM iz Varšave je prejela nagrado najboljše dobro delo za delo Neuničljiva mavrica v skupini Z.Skupno dobro.
Nagrado zlata mreža za najbolj uspešno agencijsko mrežo je prejela McCann Group, zlato vrtnico pa agencija McCann Bukarešta. Zlati zmaj za najboljšo neodvisno agencijo je šel v roke agenciji 180heartbeats+JvM iz Varšave, velika nagrada za najboljšo znamko pa je pripadla znamki Diesel, so sporočili organizatorji.
V kategoriji posebnih nagrad sta nagrado zlati boben adriatik prejeli agenciji McCann Beograd in McCann Podgorica za kampanjo #Nezaželena, srebrni boben adriatik agencija New Moment New Ideas Company Beograd za Poster za mir, medtem ko je bronasti boben adriatik pripadel agenciji Publicis Beograd za delo #check it.
Prejemnika zlate ure, nagrade za njaboljšega kreativnega direktorja leta, sta globalni izvršni direktor McCann Worldgroupin predsednik evropskega sveta za kreativno vodstvo Adrian Botan in Catalin Dobre, izvršni kreativni direktor McCann Worldgroup v Romuniji in regionalni kreativni direktor McCann CEE, in sicer za kampanjo Bihor Couture.
Zmagovalca tekmovanja za mlade bobnaerje sta Daniel Szasz in Sandor Szabo s kreativno rešitvijo Skriti zaklad Istre, drugo mesto je pripadlo Igorju Pogorevici za delo Glasbena krajina, tetje uvrščeni pa sta Kristina Simeonova in Maya Zlatkova s kreativno idejo Prisluhni Tartiniju na vsakem koraku.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese