Mastercard v ZDA med prazniki zabeležil rekordno prodajo

Nacionalna maloprodajna zveza ZDA bo statistiko o prodaji v prazničnem obdobju objavila sredi januarja, a v primerjavi z lansko napoveduje med 3,6- do štiriodstotno rast.
Mastercard ocenjuje, da je prodaja nakita v primerjavi z lani narasla za 5,9 odstotka, prodaja elektronike in gospodinjskih aparatov za 7,5 odstotka, prodaja pohištva pa za 5,1 odstotka.
Spletna prodaja se je po podatkih Mastercarda povečala za 18,1 odstotka, čeprav ta še vedno predstavlja do 12 odstotkov celotne prodaje.
Zmagovalec spletne prodaje je znova Amazon, ki je v ponedeljek sporočil, da so ljudje med prazniki naročili za približno milijardo dolarjev izdelkov.
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?