Mastercard v ZDA med prazniki zabeležil rekordno prodajo

Nacionalna maloprodajna zveza ZDA bo statistiko o prodaji v prazničnem obdobju objavila sredi januarja, a v primerjavi z lansko napoveduje med 3,6- do štiriodstotno rast.
Mastercard ocenjuje, da je prodaja nakita v primerjavi z lani narasla za 5,9 odstotka, prodaja elektronike in gospodinjskih aparatov za 7,5 odstotka, prodaja pohištva pa za 5,1 odstotka.
Spletna prodaja se je po podatkih Mastercarda povečala za 18,1 odstotka, čeprav ta še vedno predstavlja do 12 odstotkov celotne prodaje.
Zmagovalec spletne prodaje je znova Amazon, ki je v ponedeljek sporočil, da so ljudje med prazniki naročili za približno milijardo dolarjev izdelkov.
Več iz rubrike
Veliki projekti: KPK hoče nadzornike z vpogledom v tajne dokumente
Na podlagi izkušenj s projekti, kot je bil Teš 6, je Komisija za preprečevanje korupcije oblikovala priporočila za nov zakon.
Delavce za proizvodnjo električnega twinga v Revozu še iščejo
Število brezposelnih še upada, novomeška družba pa naj bi letos zaposlila 250 ljudi.