Mastercard v ZDA med prazniki zabeležil rekordno prodajo
Nacionalna maloprodajna zveza ZDA bo statistiko o prodaji v prazničnem obdobju objavila sredi januarja, a v primerjavi z lansko napoveduje med 3,6- do štiriodstotno rast.
Mastercard ocenjuje, da je prodaja nakita v primerjavi z lani narasla za 5,9 odstotka, prodaja elektronike in gospodinjskih aparatov za 7,5 odstotka, prodaja pohištva pa za 5,1 odstotka.
Spletna prodaja se je po podatkih Mastercarda povečala za 18,1 odstotka, čeprav ta še vedno predstavlja do 12 odstotkov celotne prodaje.
Zmagovalec spletne prodaje je znova Amazon, ki je v ponedeljek sporočil, da so ljudje med prazniki naročili za približno milijardo dolarjev izdelkov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.