Marketinška odličnost leta pripada Zavarovalnici Triglav

Zavarovalnica Triglav izstopa s poglobljenim prepoznavanjem sprememb in trendov na trgu, ki jih zna prevesti v uporabne in inovativne rešitve, namenjene reševanju uporabnikovih težav, razumejo proces digitalizacije in postavljajo visok nivo v svoji panogi. Foto Nejc Lasič

Zavarovalnica Triglav je letošnja prejemnica 5. jubilejne velike nagrade marketinška odličnost leta, s katero Društvo za marketing Slovenije nagrajuje najboljša podjetja, v katerih je marketing gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Slavili sta še podjetji Ceneje in Lumar IG.

Na 24. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu so podelili nagrade marketinška odličnost leta, s katerimi Društvo za marketing Slovenije nagrajuje podjetja, ki z marketinško naravnanostjo ustvarjajo dodano vrednost izdelkov oz. storitev in so z odličnimi poslovnimi rezultati zgled celotni slovenski poslovni skupnosti.

»Vsem zmagovalcem nagrade je skupno to, da presegajo naša pričakovanja v strateški marketinški usmeritvi podjetja. Vsak izmed zmagovalcev znotraj branže dosega vrhunske rezultate, ki so posledica marketinških aktivnosti. Dobitniki priznanja odlično poznajo svojo branžo in z inovativnimi ter celostnimi marketinškimi pristopi premikajo raven marketinga v panogi na višjo raven,« je prednosti prejemnikov letošnjih nagrad izpostavil predsednik Društva za marketing Slovenije dr. Mitja Pirc (Deloitte) in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado.

Med letošnjimi finalisti so bila podjetja Ceneje, Danfoss Trata, Intra Lighting (v kategoriji B2B podjetij), Coca-Cola HBC Slovenija, Lumar IG, Športna loterija (v kategoriji malih in srednjih B2C podjetij) in Mercator, SPAR Slovenija, Zavarovalnica Triglav (v kategoriji velikih B2C podjetij).
 

Zavarovalnica Triglav: Inovativno reševanje izzivov uporabnikov

Dobitnik velike nagrade marketinška odličnost je podjetje Zavarovalnica Triglav, ki je slavila tudi v kategoriji velika B2C podjetja. »Kljub dolgoletni tradiciji ves čas spodbujamo iskanje skupnih rešitev za izzive sodobnega časa v prostoru, kjer delujemo, smo vodilni v uvajanju novosti v svoji panogi, ob tem pa ohranjamo visoko stopnjo zaupanja in zadovoljstva naših strank. Naša drugačnost se odraža predvsem pri inoviranju poslovanja z namenom bolj učinkovitega približevanja našim strankam,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

image
Zavarovalnica Triglav presega pričakovanja DMS v strateški marketinški usmeritvi podjetja. Foto Nejc Lasič


V utemeljitvi izbora je komisija pojasnila, da je Zavarovalnica Triglav vodilno podjetje na trgu v togi finančni panogi, ki uspeva svoje aktivnosti preusmerjati v smeri večje povezanosti s strankami. Marketing je tisti, ki vodi spremembe v velikem sistemu in transformira poslovanje podjetja. Komisija je prepoznala njihovo izrazito razlikovanje aktivnosti v različnih segmentih, poleg tega pa usmerjenost k uporabnikom na vseh stičnih točkah in resnično razumevanje njihovih potreb. Dodajajo, da v podjetju razumejo, da se bodo te potrebe v prihodnosti hitro spreminjale ter se na to pripravljajo. Zavarovalnica Triglav tako izstopa tudi s poglobljenim prepoznavanjem sprememb in trendov na trgu, ki jih zna prevesti v uporabne in inovativne rešitve, namenjene reševanju uporabnikovih težav, zelo dobro pa razumejo tudi proces digitalizacije, s čimer postavljajo visok nivo v svoji panogi.
 

Lumar IG: Spreminjanje zavesti v družbi

V kategoriji malih in srednjih B2C podjetij je slavilo podjetje Lumar IG, ki mu je komisija podelila še posebno nagrado, saj postavlja nove marketinške standarde v svoji panogi. S svojimi aktivnostmi uspeva podjetju vstopati v čustveni svet uporabnikov, saj imajo odprta vrata v njihove domove. Ključna pri podelitvi nagrade je bila presoja komisije, da podjetju uspeva spreminjati navade ljudi, kar je ena najtežjih nalog danes. »Dober marketing je tisti, ki dostavi to, kar je obljubil. Naš marketing ni usmerjen na produkt, ampak na spreminjanje zavesti v družbi. Mi svojo zgodbo živimo in to je edini pravi marketing. Če delaš stvari, ki niso dobre samo zate, ampak za celotno skupnost, se nimaš česa bati,« izpostavljajo v podjetju Lumar IG.


Ceneje: Moč informirane odločitve za potrošnike

V kategoriji B2B podjetij pa je slavilo podjetje Ceneje. Komisija ugotavlja, da je marketinški oddelek sestavni del vodstva podjetja in da se ključne marketinške odločitve sprejemajo na ravni managementa, kjer sodelujejo vodje vseh oddelkov. »Za napredek so potrebne drzne, prodorne ideje in pogumni ljudje. Pri nas imamo oboje. Marketing skrbi, da vsi sledimo našemu sloganu Prva misel pred nakupom. Obenem vzpostavljamo okolje, v katerem bodo slovenski in tuji uporabniki imeli na voljo vse informacije, bodisi ko izbirajo znamko in želen produkt ali ko se odločajo za izdelek in trgovca. To pomeni, da dajemo potrošnikom moč, da sprejemajo informirane odločitve za nakup, ki jim ustreza, je priročen in hkrati najbolj varen,« ob tem poudarjajo v podjetju Ceneje.


Društvo za marketing Slovenije že peto leto podeljuje nagrade marketinška odličnost leta. V preteklosti so veliko nagrado prejela podjetja Droga Kolinska v letu 2018, Steklarna Hrastnik v 2017, Adria Mobil v 2016 in Postojnska jama v 2015.
 
Več iz rubrike