Manager leta 2018: Boštjan Gorjup, BSH Hišni aparati Nazarje

Manager leta 2018 je postal Boštjan Gorjup, direktor podjetja BSH Hišni aparati. Je menedžer, ki v ospredje postavlja cilj biti prvi po odličnosti in ne po velikosti, ter že vrsto let prispeva k razvoju v Savinjski regiji in k pozicioniranju Slovenije kot odličnega okolja za raziskave in razvoj, je utemeljil upravni odbor Združenja Manager.
Fotografija: Leon Vidic
Odpri galerijo
Leon Vidic

Danes je BSH Hišni aparati največja evropska tovarna za proizvodnjo malih gospodinjskih aparatov za pripravo hrane in tehnološko zahtevnih termičnih aparatov za pripravo napitkov. Je tudi eden izmed desetih največjih izvoznikov v Sloveniji.

V BSH Hišni aparati so lani izdelali rekordnih 8,1 milijona aparatov, več kot 97 odstotkov proizvodnje pa je namenjene v evropske države. Čista donosnost kapitala je bila za 2,5-krat višja od povprečja panoge, Gorjupu pa je uspelo za 80 odstotkov zvišati tudi skupne prihodke na zaposlenega ter za 45 odstotkov dodano vrednost na zaposlenega.

S proizvodnjo so začeli leta 1970, od leta 1993 pa so del skupine BSH, ene od vodilnih korporacij v panogi v Evropi in svetu. Pod Gorjupovim vodstvom je družba BSH Hišni aparati pridobila tudi status središča prodajne regije BSH Adriatic East, kar pomeni, da je podjetje operativno odgovorno za doseganje prodajnih ciljev v regiji.

Organizacijska kultura, ki jo je v podjetje uvedel Gorjup, temelji na zaupanju, odprtem komuniciranju, sodelovanju in poštenosti. Zaposleni pri njem najbolj cenijo ustvarjalnost, obvladovanje dela in usmerjanje ter izkazovanje podpore.

V zadnjih letih je Gorjup začel z uvajanjem sprememb v svojem načinu vodenja. Zavzema se za vzpostavitev učeče se organizacije, ki bo sposobna sama sprejemati odločitve, zato se tudi sam postopoma izključuje iz odločevalnega dela. Svoje zaposlene uči, da je v primeru težav in problemov treba skupaj poiskati rešitev in ne obtoževati.

Gorjup tako v ospredje delovanja postavlja odličnost v ljudeh in procesih, ki se kaže v rasti in razvoju družbe, temelječe na strategiji investiranja v nove inovativne izdelke z visoko dodano vrednostjo. V BSH Hišni aparati vsako leto v povprečju razvijejo pet novih izdelkov, v razvoj produktov ter procesov in opreme pa investirajo preko 20 milijonov evrov.

Več iz rubrike