Lufthansin dobiček v četrtletju zgrmel za 70 odstotkov

Nemška letalska skupina Lufthansa je v letošnjem drugem četrtletju zabeležila 226 milijonov evrov čistega dobička, kar je kar 70 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Razlogov je več.
Fotografija: Kot so pojasnili v letalskemu prevozniku, se soočajo z agresivno konkurenco, povpraševanje potnikov pa je postalo zelo občutljivo na cene. REUTERS
Odpri galerijo
Kot so pojasnili v letalskemu prevozniku, se soočajo z agresivno konkurenco, povpraševanje potnikov pa je postalo zelo občutljivo na cene. REUTERS

Letalski prevoznik je občutno poslabšanje pripisal višjim stroškom iz poslovanja in zaostreni tekmi za lete na kratke razdalje, ki je izbruhnila v Evropi.

Stroški skupine so med aprilom in koncem junija v medletni primerjavi porasli za sedem odstotkov, ta skok pa vključuje tudi račune za gorivo, ki so poskočili za 255 milijonov evrov.

Kot so pojasnili v letalskemu prevozniku, se soočajo z agresivno konkurenco, povpraševanje potnikov pa je postalo zelo občutljivo na cene.
Dobiček Lufthanse iz poslovanja, ki ne upošteva enkratnih dogodkov, se je v obravnavanem obdobju na letni ravni znižal manj dramatično, in sicer za 25 odstotkov na 754 milijonov evrov, prihodki pa so se okrepili za štiri odstotke na 9,6 milijarde evrov.

Skupina, ki vključuje tudi nizkocenovnega letalskega prevoznika Eurowings ter manjša letalska podjetja, kot sta Austrian in Swiss Airlines, je zdaj napovedala nadaljnje krčenje stroškov in ukrepe za povečanje fleksibilnosti.

Več iz rubrike

aktualno

Od 345 milijonov, unovčenih za 13,5 milijona evrov turističnih bonov

Prebivalci Slovenije so doslej unovčili 100.000 turističnih bonov v skupni vrednosti 13,5 milijona evrov, je sporočila Finančna uprava RS (Furs).

aktualno

Novo stanovanje v Avstriji stane deset letnih plač

V mednarodni primerjavi so najemnine na Dunaju še vedno razmeroma nizke, kaže Deloittova študija.

aktualno

Nemška aplikacija »covid-19« že prvi dan s 6,5 milijona uporabnikov

Nemci so aplikacijo za sledenje stikom vpeljali že junija, zagon aplikacije pa je bil izredno uspešen; v le 24 urah jo je uporabljalo 7,8 odstotkov prebivalstva.

aktualno

Hude posledice za milenijce in generacijo Z

Deloittova raziskava razkriva »odporno generacijo«: covid-19 prinaša hude posledice za milenijce in generacijo Z, a ti v njej vidijo priložnost za razmislek in ukrepanje.

Komentarji: