Lufthansa je danes kupila dele insolventnega prevoznika Air Berlin
Dovoljenje za izvedbo posla morajo dati še evropske letalske oblasti, kar bi po oceni direktorja Air Berlin Thomasa Winkelmanna lahko trajalo nekaj tednov. Prvi mož Lufthanse Carsten Spohr pa, da bi pri presojanju morebitne koncentracije morali upoštevati enoten evropski trg in ne notranjega nemškega. Medtem ko letalski organi preiskujejo posel, bo Air Berlin letel kot podizvajalec, saj mu pravila o plačilni nesposobnosti po 28. oktobru, ko začne veljati zimski letalski vozni red, prepovedujejo letenje na lasten račun.
Carsten Spohr je včeraj že pred podpisom pogodbe napovedal, da bodo kupili 81 od 144 letal propadlega Air Berlin, prevzel pa naj bi tudi 3000 od 8500 zaposlenih v skupini, nad katero je avgusta letos po letih pokrivanja izgub dvignil roke arabski letalski prevoznik Etihad. Kakšna bo usoda preostale flote in ostalih zaposlenih še ni jasno.
Prevzem naj bi stal 1,5 milijarde evrov
Carsten Spohr je tudi napovedal, da bo Lufthansina skupina za projekt prevzema Air Berlina namenila okrog 1,5 milijarde evrov. Število letal, okrog osemdeset, ki jih bo kupila/prevzela Lufthansa naj bi bilo po nedavni oceni Carstena Spohra največ, kar bi bilo po konkurenčni zakonodaji možno.
Več iz rubrike
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.
Kitajski in evropski kupec sta povsem različna
Na Kitajskem srednji razred še zmeraj raste, zato se povečuje tudi prodaja novih avtomobilov.