Ljubljanski turistični delavci pripravljeni na večji obisk
Kot so za STA pojasnili v Turizmu Ljubljana, upravljanju s turističnimi tokovi posvečajo posebno pozornost, saj sta zadovoljstvo gostov in njihova potrošnja pomembnejši pokazatelj uspešnosti turizma v destinaciji kot število nočitev.
V preteklosti so tako že poudarili, da ni več smiselno povečevati števila turistov, temveč izboljšati kakovost ponudbe zanje in jih tako spodbuditi, da bodo med dopustom potrošili več.
Največ obiskovalcev julija in avgusta v slovensko prestolnico sicer tradicionalno prihaja iz Italije, Nemčije in Velike Britanije. Sledijo jim obiskovalci iz ZDA, Francije in Španije. Po podatkih 11 ljubljanskih hotelov in dveh hostlov je pričakovana zasedenost nastanitvenih zmogljivosti 88-odstotna.
Julija in avgusta lani so turisti prek Turizma Ljubljana skupno opravili več kot 1000 izletov po Sloveniji, od tega največ v gore ter do Bohinjskega in Blejskega jezera. Pogosto so se odločili tudi za Postojno in Obalo. Letos turistični delavci pričakujejo podobno strukturo povpraševanja.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.