Ljubljanske mlekarne povečale dobiček
V družbi so lani precej pozornosti namenili pospeševanju prodaje in stroškovni racionalizaciji poslovanja, kar je po njihovih navedbah pripomoglo k pozitivnemu poslovnemu izidu. Kot so zapisali v poročilu, so stroške poslovanja povečali za 2,1 odstotka, vendar je to posledica 4,8-odstotnega povečanja količinske prodaje.
Lani so na različnih trgih predstavili 65 novih izdelkov, pri čemer so na trg poslali tudi novo inovativno linijo izdelkov z manj maščobami in višjo vsebnostjo beljakovin.
Za letos napovedujejo zasledovanje cilja, ki je okrepiti vodilni položaj na slovenskem trgu. Tako bodo še naprej vlagali v razvoj lastnih blagovnih znamk in trg. "Naše vodilo pri tem ostaja kakovost in varnost, pa tudi inovativnost izdelkov za naše potrošnike," so poudarili v družbi. Okrepiti nameravajo tudi izvoz, pri čemer omenjajo Kitajsko, kamor so lani začeli prodajati trajno mleko.
Konec minulega leta je bilo v družbi zaposlenih 529 ljudi, kar je 32 več kot konec leta 2015.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese