"Lažje je biti general po bitki"

Ajša Vodnik: Vprašanje o strogosti ukrepov je vedno na mestu do trenutka, ko se ne zgodi Bergamo.
Fotografija: Ajša Vodnik.
Odpri galerijo
Ajša Vodnik.

Predstavnicam GZS, ZSSS in AmCHam in predstavniku OZS smo dali prostor za interpretacijo krizne situacije, za odziv na vladno ukrepanje in za predloge, kako »dan za tem«.

Ajša Vodnik, generalna direktorica AmCham Slovenija in podpredsednica AmChams in Europe
 
Katera država je pri reševanju in upravljanju krize za vas najboljši primer in zakaj?
Vse države in podjetja se srečujejo z nečim popolnoma novim, verjetno bo v tem primeru lažje biti general po bitki, saj je vprašanje o strogosti ukrepov vedno na mestu do trenutka, ko se ne zgodi Bergamo.
 
Tri dobre in tri slabe poteze naše politike pri upravljanju krize za prihodnost kondicije našega gospodarstva
Z veseljem lahko pohvalimo hitrost reakcij, dialog z gospodarstvom in prevzemanje odgovornosti. Želim pa si več zavedanja, da smo del globalnega sveta in EU in tako ne le ukrepi navznoter, ampak poudarek zavedanja soodvisnosti in nujnosti povezovanja tako za gospodarstvo kot posledično blaginjo ljudi. 


 
Kakšne ukrepe naj podjetja sprejmejo, da lahko vsak deloma ublažijo negativne posledice, ki jih kriza koronavirusa povzroča v njihovem poslovanju
Na prvem mestu morajo biti ljudje, zaposleni, poslovni partnerji, potencialni dobavitelji.
  
Kako naj se podjetja pripravijo v primeru, da bo kriza koronavirusa trajala dlje časa
Pripraviti je potrebno različne scenarije. Vodilni v organizaciji morajo biti po eni strani » gasilici«, po drugi motivatorji, zagotovo pa prevzeti vlogo kapitana ali kapitanke, ki jasno vidi tudi strateške usmeritve in priložnosti.

Ajša Vodnik.
Ajša Vodnik.


Kako kriza koronavirusa prizadeva gospodarstvo na globalni ravni in kako se slednje zrcali v slovenskem gospodarstvu.
Velik problem je že, in bo kot kaže še večji, v dobavteljskih verigah, nezaupanju, plačilni nedisciplini. Za izvozno gospodarstvo kot je naše in ob majhnem trgu to lahko kreira velike težave. Poudarek je, da ostanemo odprti.
 
Zakaj bi lahko bila ta kriza tudi priložnost? Za koga?
Lahko je priložnost, če bomo znali že danes biti solidarni in bomo kljub strahu postavili vrednote in mednarodno povezanost na prvo mesto. Zagotovo bo pospešila digitalizacijo. A upam tudi, da bo priložnost, da se bomo še bolj zavedali človečnosti, povezanosti in spoštovanja.
 

Več iz rubrike

aktualno

Nemška aplikacija »covid-19« že prvi dan s 6,5 milijona uporabnikov

Nemci so aplikacijo za sledenje stikom vpeljali že junija, zagon aplikacije pa je bil izredno uspešen; v le 24 urah jo je uporabljalo 7,8 odstotkov prebivalstva.

aktualno

Hude posledice za milenijce in generacijo Z

Deloittova raziskava razkriva »odporno generacijo«: covid-19 prinaša hude posledice za milenijce in generacijo Z, a ti v njej vidijo priložnost za razmislek in ukrepanje.

aktualno

Poslujte sodobno z uporabo naprednega paketa

Digitalne storitve vsak dan znova dokazujejo, da so dobrodošla rešitev za naš natrpani vsakdan. Z njihovo pomočjo se lahko opravkov lotimo kar od doma ali med potjo; vse, kar potrebujemo, so le račun…

aktualno

Iztok Seljak, Hidria: Kriza nikakor ni mimo

V skupini Hidria so junija in julija naročila po koronskem šoku začela rasti, a v podjetju ostajajo previdni, je v intervjuju za STA povedal direktor Hidrie Holdinga Iztok Seljak.

Komentarji: