Kraft Heinz umaknil ponudbo za združitev z Unileverjem
V Unileverju so sicer že v petek zavrnili ponudbo za združitev, saj so ocenili, da močno podcenjuje vrednost podjetja. V nizozemskem podjetju so bili prepričani, da takšna ponudba za Unileverjeve delničarje nima nikakršnih pozitivnih učinkov - ne finančnih ne strateških.
V Heinz Kraftu so sprva napovedali, da bodo pri ponudbi vztrajali, a so danes sporočili, da so svoj načrt opustili. Kot so sporočili, so ponudbo "prijateljsko" umaknili, podjetji pa da se medsebojno visoko cenita.
Delnice Krafta so se na newyorški borzi v petek podražile za okoli pet odstotkov. Delnice Unileverja so medtem na borzi v Amsterdamu porasle za več kot 10 odstotkov.
Kraft Heinz je peto največje podjetje v svetu na področju proizvodnje hrane in pijač, v Severni Ameriki je številka tri. Ta teden je poročal, da je v lanskem zadnjem četrtletju ustvaril 6,86 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje. Njegova tržna kapitalizacija je okoli 99 milijard evrov, navaja nemška tiskovna agencija dpa.
Unilever je medtem lani ustvaril 52,7 milijarde evrov (56,1 milijarde dolarjev) prihodkov od prodaje in ima v lasti več kot 400 znamk, med drugim Lipton, Knorr, Dove in Omo. Njegova strategija se osredotoča na trajnostno rast, ki jo označuje kot "edini sprejemljivi model" za panogo. Njegova tržna kapitalizacija znaša okoli 131 milijard evrov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.