Kozmetične znamke Kardashianovih vredne več kot 2 milijardi dolarjev
Ameriško kozmetično podjetje Coty bo kupilo 20-odstotni delež v lepotni liniji Kim Kardashian West.
Odpri galerijo
Coty je po poročanju Financial Timesa za razširitev sodelovanja s slavno družino Kardashian za nakup 20-odstotnega deleža v KKW, znamki Kim Kardashian West, odštel 200 milijonov dolarjev. S tem se nadejajo širitve poslovanja, ki je v koronakrizi upadlo.
S to pogodbo je Coty tri leta staro podjetje KKW ocenil na vrednost 1 milijardo dolarjev. Lani so podjetje Kylie Jenner ocenili na 1,2 milijarde dolarjev in kupili 51-odstotni delež.
Pogodba KKW je zadnji korak, ki ga je naredil večinski delničar družbe Coty, JAB Holdings, da spreobrne neprofitno kozmetično skupino, katere delnice so letos padle za 62 odstotkov.
Pogodba kaže, da modna in lepotna podjetja še vedno stavijo na družino Kardashian.
Ko je raper Kanye West, ki je poročen s Kim Kardashian povedal, da je njegova modna znamka Yeezy podpisala desetletni posel s podetjem Gap, so delnice trgovca na drobno poskočile za skoraj 20 odstotkov.
Kim Kardashian West ima 177 milijonov sledilcev na Instagramu, Kylie Jenner 182 milijonov, blagovne znamke njunih ličil pa približno 30 milijonov sledilcev.
Coty s to pogodbo sprejema tudi model spletne prodaje - neposredno prodajati uporabnikom z agresivnim Instagram marketingom. Tak pristop so izpopolnile številne nove vrhunske kozmetične znamke, ki so v zadnjih letih izzvala voditelja industrije L'Oréal in Estée Lauder.
Podjetje Kim Kardashian West prodaja šminke, senčila, pudre in drugo kozmetiko večinoma prek lastne spletne strani, kar ji daje boljše marže kot nekaterim večjim blagovnim znamkam, ki se zanašajo na prodajo na debelo v veleblagovnicah.
Pričakovati je, da se bo KKW kmalu razširil na izdelke za nego kože, ki so postali najhitreje rastoči segment kozmetične industrije, saj se ženske močno nagibajo k bolj naravnemu videzu.
S to pogodbo je Coty tri leta staro podjetje KKW ocenil na vrednost 1 milijardo dolarjev. Lani so podjetje Kylie Jenner ocenili na 1,2 milijarde dolarjev in kupili 51-odstotni delež.
Previdnost v negotovih časih
Financial Times ugotavlja, da je tokrat Coty z nakupom manjšinskega deleža v KKW previdnejši, saj upošteva tudi globalno recesijo, ki jo je povzročila pandemija novega koronavirusa. Imajo pa možnost kasneje pridobiti večinski delež v KKW je za časnik dejal eden od virov, ki je seznanjen s pogoji posla. Podatki o prodaji ali dobičku podjetja KKW niso bili razkriti.Kozmetično podjetje Coty stavi, da bo s Kardashianovimi prodaja zrasla.
Pogodba KKW je zadnji korak, ki ga je naredil večinski delničar družbe Coty, JAB Holdings, da spreobrne neprofitno kozmetično skupino, katere delnice so letos padle za 62 odstotkov.
Modna industrija se vrti okoli Kardashianovih
Pogodba kaže, da modna in lepotna podjetja še vedno stavijo na družino Kardashian.Ko je raper Kanye West, ki je poročen s Kim Kardashian povedal, da je njegova modna znamka Yeezy podpisala desetletni posel s podetjem Gap, so delnice trgovca na drobno poskočile za skoraj 20 odstotkov.
Več kot 30 milijonov sledilcev na Instagramu
Z vključitvijo še ene velike zvezde družabnih medijev Coty poskuša posodobiti svoj portfelj make-up znamk, saj prodaja znamk CoverGirl in Max Factor stagnira.Kim Kardashian West ima 177 milijonov sledilcev na Instagramu, Kylie Jenner 182 milijonov, blagovne znamke njunih ličil pa približno 30 milijonov sledilcev.
PREBERITE TUDI:
Coty s to pogodbo sprejema tudi model spletne prodaje - neposredno prodajati uporabnikom z agresivnim Instagram marketingom. Tak pristop so izpopolnile številne nove vrhunske kozmetične znamke, ki so v zadnjih letih izzvala voditelja industrije L'Oréal in Estée Lauder.
Podjetje Kim Kardashian West prodaja šminke, senčila, pudre in drugo kozmetiko večinoma prek lastne spletne strani, kar ji daje boljše marže kot nekaterim večjim blagovnim znamkam, ki se zanašajo na prodajo na debelo v veleblagovnicah.
Pričakovati je, da se bo KKW kmalu razširil na izdelke za nego kože, ki so postali najhitreje rastoči segment kozmetične industrije, saj se ženske močno nagibajo k bolj naravnemu videzu.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.