Kozmetična linija The Body Shop na voljo tudi v Sloveniji
Kozmetika The Body Shop je bila ustanovljena leta 1976, pri kozmetičnih izdelkih pa gre za preplet naravnih sestavin, starodavnih receptur in sodobne tehnologije. Sestavine, ki bogatijo The Body Shop izdelke, dobivajo od manjših pridelovalcev v lokalnih skupnostih iz vsega sveta.
"The Body Shop že 30 let izvaja program tako imenovanega pravičnega trgovanja, ki vključuje 26 partnerjev iz 21 držav sveta. Z dobavitelji trgujejo pošteno in jim nudijo poštene cene pod poštenimi pogoji, nemalokrat s tem omogočajo dostojno življenje mnogim posameznikom iz odročnejših krajev sveta," so poudarili.
The Body Shop je bila prva svetovna lepotna blagovna znamka, ki se je začela boriti proti preizkušanju na živalih v kozmetiki in je prvo podjetje, ki je bilo leta 1997 certificirano z znakom Leaping Bunny. To je edini mednarodno priznan certifikat, ki potrošnikom omogoča enostavno prepoznavanje kozmetičnih izdelkov, ki niso bili preizkušeni na živalih.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.