Kitajske banke so najmočnejše

Ko gre za vrednost blagovnih znamk, daje velik in rastoč trg kitajskim velikanom prednost pred ameriškimi.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Vrednost blagovne znamke je še eden od načinov, kako lahko med seboj primerjamo globalne bančne velikane. Na lestvici Banking 500, ki jo pripravlja organizacija Brand Finance, po vrednosti svojega imena že od leta 2019 vodijo štiri velike kitajske banke.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Lov na divjad, gore in base jump – protiutež ponorelemu svetu

V časih, ko nas vsakdanje hitenje, nenehni pritiski in nenehna težnja po večji produktivnosti oddaljujejo od osnovne povezanosti z naravo, obstajajo ljudje, ki živijo povsem drugače. Rok Zalokar iz V…

Med brezposelnimi več presežnih delavcev in stečajnikov

Na zavodu opažajo, da se povpraševanje po delavcih malo umirja, a bo tudi letos zlasti v deficitarnih poklicih veliko.

Na čelu Banke Slovenije začasno Primož Dolenc, na potezi predsednica

Guvernerju Boštjanu Vasletu je potekel šestletni mandat, predsednica države še išče novega kandidata ali kandidatko, glasovanje bo morda že 27. januarja.

Agencija ne bo sledila vladnemu pozivu glede omrežnin

Agencija vztraja pri svoji metodologiji, ki jo bodo sicer prilagajali, a je svet agencije nesklepčen.