Kitajska trgovina na drobno prehitela ameriško
Kitajska trgovina na drobno naj bi letos prehitela ameriško, kaže ta teden objavljena raziskava družbe Emarketer. Vrednost trgovine na drobno na Kitajskem naj bi dosegla 5640 milijard dolarjev, v ZDA pa 5530 milijard dolarjev. Potrošnja v kitajskih trgovinah naj bi se letos okrepila za 7,5 odstotka, v ameriških pa za 3,3 odstotka.
Odpri galerijo
"V zadnjih letih smo na Kitajskem priča rasti prihodkov, srednji sloj pa raste," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP rezultate raziskave komentirala direktorica družbe Monica Peart.
Na Kitajskem opažajo predvsem hitro rast spletne trgovine, ki naj bi letos narasla za 30 odstotkov na 1990 milijard dolarjev. To pomeni, da bodo Kitajci 35 odstotkov vseh nakupov letos opravili na internetu. V ZDA naj bi ta delež dosegel 10,9 odstotka.
Velik delež spletne prodaje na Kitajskem sicer odpade na spletnega trgovca Alibabo, ki je imel lani v drugem največjem svetovnem gospodarstvu 53,3-odstotni tržni delež.
Na Kitajskem opažajo predvsem hitro rast spletne trgovine, ki naj bi letos narasla za 30 odstotkov na 1990 milijard dolarjev. To pomeni, da bodo Kitajci 35 odstotkov vseh nakupov letos opravili na internetu. V ZDA naj bi ta delež dosegel 10,9 odstotka.
Velik delež spletne prodaje na Kitajskem sicer odpade na spletnega trgovca Alibabo, ki je imel lani v drugem največjem svetovnem gospodarstvu 53,3-odstotni tržni delež.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.