Kakovostni podatki poganjajo posel

V poslovnih okoljih pogosto slišimo, da so podatki nova nafta. Več podatkov je torej bolje, vsaj načeloma. Podjetja morajo znati podatke tudi izkoristiti. Če jih zgolj zbirajo in shranjujejo, s tem ustvarjajo le stroške. Podatki morajo torej biti udeleženi pri ustvarjanju nove ali dodane vrednosti. V očeh podjetij in zaposlenih postanejo podatki uporabni takrat, ko prinesejo pravo informacijo ob pravem času (npr. ob poizvedbi) ali pa novo oziroma obogateno informacijo, ki pomaga do boljše poslovne odločitve in zaslužka.
.Več iz rubrike
Marjan Osvald: Prihodnost pošte je dostava spletnih nakupov
Z namestnikom generalnega direktorja Svetovne poštne zveze smo govorili o prihodnosti poštnih organizacij ter njihovem pomenu v družbi.
Krka lani s 353 milijoni evrov čistega dobička
Največjo rast prodaje je dolenjski farmacevt dosegel v Vzhodni Evropi, kjer je tudi največji trg Rusija.