Kaj lahko preberete v novi izdaji Sveta kapitala?
V novi številki poslovnega tednika Svet kapitala boste lahko prebrali:
- Kdo po Mariu Draghiju?
Barbara Kramžar ugotavlja, da se zdi, da se bo pred očmi evropske javnosti odigrala tekma med jugom in severom. Ali pa se ta že, saj so že zdaj vse živahnejša ugibanja o prihodnjem predsedniku Evropske centralne banke.
- Na kosilu: Gregor Krušič, poslovnež in direktor Teniške zveze Slovenija
Pija Kapitanovič se je na kosilu pogovarjala z nekdanjim vrhunskim teniškim igralcem, uspšnim poslovnežem in direktorjem Teniške zveze Slovenije, ki se po novem imenuje Tenis Slovenija.
- Ljubljana še ni turistično prenasičena
Simona Drevenšek in Katja Svenšek pišeta o tem, da turizem v Ljubljani iz leta v leto ruši rekorde in letos ni nič drugače. V prvih petih mesecih je glavno mesto po podatkih statističnega urada obiskalo že skoraj četrt milijona turistov, skoraj 15 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Pri tem so zabeležili skoraj pol milijona nočitev, kar je prek 17 odstotkov več kot lani.
- Čehi nam radenske sploh ne želijo več dobavljati
Pija Kapitanovič je obiskala Vladimirja Poliča, enega od ustanoviteljev prve komercialne televizije v Sloveniji, Kanala A, ki je svoj prvi izum, radijski sprejemnik, prodal že pri dvanajstih letih. Kaj ji je povedal?
- Igra lordov, ki je že zdavnaj prerasla v igro milijonov
Jan Bratanič piše o tem, da je teniški cirkus iz leta v leto večji, osrednji igralci večmilijardne industrije pa si delijo vse večje denarne nagrade. In čeprav tenis v Sloveniji najbrž ne velja več za statusni simbol med tistimi, ki se želijo počutiti del elite – to je že pred leti postal golf – so mojstrovine v belo odetih dam in gospodov iz preteklih tednov tudi v naših krajih sprožile val vznemirjenja.
- Nori na patente
Simona Drevenšek piše o patentih. Avtomatska puška Kalašnikovka, ki so jo izdelovali v komunistični Rusiji, do leta 1997 ni imela patentne zaščite. danes pa je pri vsakem izumu pomemebno, da ga čim prej zaščitimo.
- Modni samuraj
Aleš Čakš piše o tem, da so sodelovanja velikih imen mode in šovbiznisa z največjimi modnimi hišami so zdaj že stalnica.
- Podjetnik in občina z roko v roki? Primer: Ribnica
Klemen Košir piše, da je Ribnica prepoznavnejša tudi zaradi podjetja Riko v mednarodnem okolju. Če jo obiskuje oblikovalec Philippe Starck in druga svetovno zveneča imena, gotovo nekje lepo odzvanja.
- Vsakdanje navade uspešnih ljudi: Darko Brlek, direktor in umetniški vodja Festivala Ljubljana
Petra Kovič odkriva navade Darka Brleka, direktorja in umetniškega vodjo Festivala Ljubljana.
Še več vsebin pa vas čaka v jutrišnji izdaji poslovnega tednika Svet kapitala, ki ga lahko tudi naročite!
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese